ang hjemmesiden
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 08-10-06 23:10

Hejsa Gruppe

Der er desværre igen problemer med den server der hoster
dk-fritid-dyr-kat.dk, jeg forsøger at få løst problemet hurtigst muligt.

Indtil da kan jeg træffes på mail adressen tonny@enavn.com

- Tonny

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 12-10-06 21:54

Hejsa Gruppe

Så er hjemmesiden oppe igen. Der er formentlig en defekt disk i
serveren, dette har været årsag til nedbrudet.

Jeg vil snarest lave en reinstall af den server som sitet hostes på, i
den forbindelse kan der være en mindre nedetid også.

Jeg beklager alle de startproblemer der har været med siden og håber jeg
kan få det stabiliseret lidt bedre fremover.

- Tonny, Webmaster

Fra : Denise

Dato : 13-10-06 17:08

Tonny Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Jeg beklager alle de startproblemer der har været med siden og håber
> jeg kan få det stabiliseret lidt bedre fremover.

Tak for hjælpe fra os alle Tonny

--
Hilsen Denise