Kan en hund have "våde drømme" ??
Fra : JMN

Dato : 08-10-06 20:51

Hej med jer

Ja, hvad er nu det for et spørgsmål?

Jeg har en skøn hanschæfer på 3 år. I tide og utide er hans "lille røde"
ude. Det anser jeg for helt normalt, ikke noget der.

Men her i dag skete der noget - for mig - helt usædvanligt. Han lå på gulvet
med en "kæmpe pøl" under sig. Gennemsigtigt og lidt tykt i det. Han kunne
også lide at slikke på det. Ikke nok med det, så havde han den "største
røde" jeg nogen sinde havde set før. Han kunne dårligt gå normalt.

Jeg må indrømme jeg blev lidt bekymret på hans vegne. Tænkte om der var
noget galt, måske blærebetændelse eller lignende. Nå, men jeg sender ham ud
i haven - ikke som straf - men der kan han lide at være, naboens kat er
altid interessant . Et par minutter efter er alt normalt igen.

Nogen der har oplevet dette?

vh.
JMN

Fra : Kim Christensen

Dato : 08-10-06 21:38

JMN wrote:

> Nogen der har oplevet dette?

Ja!. Det er der sådan set ikke noget usædvanligt i. Det er bare ikke
noget man skriver om i lærebøgerne.

Hilsen Kim

Fra : Kito

Dato : 09-10-06 18:56

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud i haven - ikke som straf - men der kan han lide at være, naboens kat er
> altid interessant . Et par minutter efter er alt normalt igen.

Hunde er ikke anderledes en mænd, det er ganske naturlig. jeg ved godt vi
ikke bør bruge grimme ord i dette her forum, men ordet " englefisse" er
nok det ord jeg vil bruge.
"Der er så meget kvinder ikke forstår" for lige at bruge udtalen fra
fodboldreklamen.

med venlig hilsen
Poul

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-10-06 21:38

Kito <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote:
> "Der er så meget kvinder ikke forstår" for lige at bruge udtalen fra
> fodboldreklamen.
>
> med venlig hilsen
> Poul

LOL Tror du nu ikke at du undervurderer vores intelligens, bare
en lille smule.

--
Venlig hilsen

Tove

Fra : pwh

Dato : 10-10-06 05:56

> LOL Tror du nu ikke at du undervurderer vores intelligens, bare
> en lille smule.

Det er vel kun de lesbiske kvinder der får englefisse

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-10-06 07:48

pwh skriblede bla:

> Det er vel kun de lesbiske kvinder der får englefisse

Må vi så lige få salontonen
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 11-10-06 10:07

> Må vi så lige få salontonen

Det er vel ved at nærme sig sovekammertonen

/Jens