Re: Tilløber afleveres i internat???? - OP~
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-06 20:16

<klip> Men hvad ville I gøre???

Jeg ville gøre som du tænker, aflevere den på et internat hurtigst mulligt!

Kære Heidi

Tusind tak for dit svar..

Her er hvad der videre skete:

Katten kom ind til mig kl 13.30, så det passede fint... Der var ingen
problemer med at få den i transportkassen, for der lå lidt mad i den, og
katten var _meget_ sulten.

Under køreturen, som tog ca 25 minutter, peb den hele tiden... Og et minut
før ankomst kvitterede den ved at lave i kassen, og det *lugtede*

De tog imod den på Tingskoven, og fik min adresse mm, så de vidste hvor den
kom fra...
JEg fik at vide at deres dyrlæge kom i morgen, og der ville de så tage
stilling til hvad der ville ske med katten...

Min far, som kørte os derud, sagde at det lød som en ældre kat, bl.a. fordi
den var skæv i bagbenene, sådan lidt kalveknæet.. Men jeg tror nu at det
også kan skyldes den manglende mad mm det sidste stykke tid...

Jeg overvejer at kontakte Tingskoven via mail i morgen og høre hvad dyrlægen
sagde..

Herhjemme blev Buster noget nervøs da han så at transportkassen blev samlet,
men han var da henne og snuse da hittemissen var kommet deri...
Tror også det bliver godt for Buster at den ikke er her mere, for Buster var
ikke glad for den, og så sent som igår fik Buster en på hovedet af den ude i
haven... Buster ville ellers bare sige goddag (snude mod snude). Og hver
gang hittemissen er komemt ind har Buster gemt sig eller gået væk...

Mange hilsener fra Louise

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 08-10-06 22:18

<klip> Jeg overvejer at kontakte Tingskoven via mail i morgen og høre hvad
dyrlægen
> sagde..

Godt du tog ansvar og fik katten bragt til et sted hvor de kan vurdere den
og sørge for den bedste løsning, hvad det så end ender med.

*potedask* fra
Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 15:02

Louise wrote:
> [...]
> hovedet af den ude i haven... Buster ville ellers bare sige goddag
> (snude mod snude). Og hver gang hittemissen er komemt ind har Buster

Hej gruppe

Så har jeg fået en mail fra Tingskoven..

Det er en kastreret hankat jeg afleveret, men den var så sur idag at de kun
lige kunne kønsbestemme og vaccinere ham...

Men jeg ved i det mindste at han er er godt sted...

Louise og Buster

Fra : Siri

Dato : 13-10-06 15:01

> [...]
> lige kunne kønsbestemme og vaccinere ham...
>
> Men jeg ved i det mindste at han er er godt sted...

Jeps - godt gået - stort *potedask* også fra Gia, den forkælede indekat
- vi krydser vist alle fingre for, at gode mennesker som dig vil finde
vores elskede skattekat, hvis den skulle fare vild en dag .
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar