formular
Fra : Erik Thorsen

Dato : 08-10-06 15:10

Hej gruppe
Jeg skal bruge en simpel formular. hvor besøgende kan svare ja eller nej.
Svarene skal jeg så kunne aflæse. Kan det gøre i Frontpage uden videre og
uden brug af database?
hilsen erik thorsen

Fra : Jørgen Riishøj

Dato : 08-10-06 16:50

Erik Thorsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> uden brug af database?
> hilsen erik thorsen
>

> Ja, du kan lave 2 radiobuttons (I FP kaldet alternativknapper). Hvis du
højreklikker på formularen kan du i "Egenskaber for formularfelt" vælge at få
resultatet sendt til en textfil, som bliver lagt i /private/form_results.txt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Thorsen

Dato : 08-10-06 17:19

"Jørgen Riishøj" <riishoj@c.dk> skrev i en meddelelse

> højreklikker på formularen kan du i "Egenskaber for formularfelt" vælge at
> få
> resultatet sendt til en textfil, som bliver lagt i
> /private/form_results.txt

Fint, det virker også. men skal man ikke også kunne få sendt svaret på en
mail? Jeg kan godt se at man burde, men jeg får ikke noget svar på mail.
hilsen erik thorsen

Fra : Jørgen Riishøj

Dato : 08-10-06 22:35

> [...]
> mail? Jeg kan godt se at man burde, men jeg får ikke noget svar på mail.

Det burde virke. Det gør det hos mig. Der er vel installeret FP Server
Extensions på webserveren?