Ny side for Whiplash ramte og deres pårøre~
Fra : fjern_1test

Dato : 08-10-06 11:31

Hej alle sammen

Alle kan blive ramt af whiplash, mange bliver hvert år ramt af denne
usynlige lidelse, og deraf manglende forståelse af ramte og deres pårørende.

Det er vores plan, at starte en forening, under navnet whiplashcentret,
så siden på sigt, bliver medlemsbaseret.

Formålet er at arbejde for whiplash sagen.
Siden mangler endnu artikler om whiplash, så vi tager gerne imod gode
artikler og nyt på whiplash området generelt både fra whiplash ramte,
pårørende samt læger og advokater.

Den nye side er nu klar på adressen www.whiplashcentret.org, hvor alle
kan oprette en konto som giver adgang til f.eks. sidens debatforum.

Du kan oprette en konto på siden ved at trykke på "Registrer nu!" linket
under log ind feltet eller ved at klikke her:
http://www.whiplashcentret.org/register.php .

Gode ideer kan sendes til denne adresse info@whiplashcentret.org

Velmødt og husk at fortælle alle du kender om siden.

Med venlig hilsen
Whiplashcentret

Fra : Peter

Dato : 09-10-06 11:57

"fjern_1test" <""Webmaster_1test\"@whiplashcentret.org(fjern_1test)"> skrev
i en meddelelse news:4528d35d$0$203$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej alle sammen
>
> Alle kan blive ramt af whiplash, mange bliver hvert år ramt af denne
> usynlige lidelse, og deraf manglende forståelse af ramte og deres
> pårørende.

Hvis du havde skrevet "piskesmæld", så havde mange flere vist hvad du i
grunden snakker om.

Peter

Fra : myanne

Dato : 10-10-06 21:28

Ja, det lyder jo alt sammen godt. Jeg kan se på siderne at i ikke er
startet rigtigt op, så mon ikke det er lidt tidligt at melde sig ind?
Jeg har meldt mig ind og da det var afsluttet, står der at det kan
tage sin tid at registrere det og jeg skal være tålmodig. Hvor lang
tid kan man forvente?
venligste hilsener
Myanne

Fra : susanbasse@gmail.com

Dato : 11-10-06 08:52

Fra : susanbasse@gmail.com

Dato : 11-10-06 08:55

myanne skrev:
> [...]
> Jeg har meldt mig ind og da det var afsluttet, står der at det kan
> tage sin tid at registrere det og jeg skal være tålmodig. Hvor lang

Whiplashcentret

Hej Myanne!
Jeg har lige talt med Webmaster,du skulle være registret nu..
Og vo er startet op på forum..
Mange hilsner Susan