Tilløber afleveres i internat????
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-06 10:31

Som jeg skrev for over en uge siden havde jeg fået besøg af endnu en
tilløber.
Denne tilløber er komemt stort set dagligt siden...

Jeg har ikke haft den fremlyst som sådan, men har talt med naboer, om de
kendte den...
Desuden kender jeg, som tidligere nævnt, kattene i kvarteret...

Jeg har desuden tjekket alle efterlysninger på www.dyrenettet.dk og
www.dyrenebeskyttelse.dk

Min tanke er nu at aflevere den på Tingskoven i Århus i dag, såfremt den
kommer til mig naturligvis...

Men hvad ville I gøre???
Kl er 11.30 nu, og jeg har kørelejlighed kl 14, hvis altså katten kommer...
For jeg har ikke kunent holde den inde hos mig pga Buster...

Mange hilsener fra Lousie

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 08-10-06 15:54

<klip> Men hvad ville I gøre???

Jeg ville gøre som du tænker, aflevere den på et internat hurtigst mulligt!

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor