TomTom go910 remote?
Fra : JensFup-

Dato : 08-10-06 09:57

Hej NG,

Jeg har en TomTom Go910 og mit spørgsmål går på om jeg kan tænde
og slukke den med den medfølgende fjernbetjeningen?

Tak og mvh
JensFup, Århus

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 08-10-06 10:06

JensFup- skrev:

>Hej NG,
>
>Jeg har en TomTom Go910 og mit spørgsmål går på om jeg kan tænde
>og slukke den med den medfølgende fjernbetjeningen?

Prøv ad.
Kig i vejledning.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : JensFup-

Dato : 08-10-06 10:10

Asbjørn M. Nielsen skrev:

> Prøv ad.
> Kig i vejledning.
>
> --
> Asbjørn M. Nielsen

Hej,
Jeg har skam prøvet, kigget i vejledning både på cd-rom og i den
medflg. manual, men er desværre ikke blevet meget klogere..
Har også siddet og googlet den sidste times tid, men også uden held..
Jeg sprøger da jeg arbejder for en man med et handikap der gør det
svært for ham at nå gps'en når den er monteret, og det ville være
en stor hjælp for ham...

Fra : Petit

Dato : 08-10-06 10:18

Hej!

Du kan få hjælp i denne NG: dk.teknik.satellit.navigation

hilsen
Peter

Fra : Petit

Dato : 08-10-06 10:29

Hej igen!

Du kan også få hjælp her: http://www.tomtom-user.dk/

hilsen
Peter

Fra : JensFup-

Dato : 08-10-06 16:35

Petit skrev:
> Hej igen!
>
> Du kan også få hjælp her: http://www.tomtom-user.dk/
>
> hilsen
> Peter

Hej Peter,

Mange tak for hjælpen - jeg prøver begge steder.

mvh Berthil.

ps. undskyld for posten i det forkerte forum, alle