Hjælp ang. internet.
Fra : Mariann Christensen

Dato : 07-10-06 23:01

Hej med jer, jeg håber at det er den rigtige gruppe, at jeg er dumpet
ned i.

Jeg har fået problemer med min PC, når jeg gåer ind på nogle web site, kan
jeg ikke komme længere i systemet.
Normalt er der nede i det nederste venstre, lige over START knappen er der
ligesom et papir med et BLÅT e ( bagefter står der "udført") det gør der
ikke altid på min PCer , så er der et papir med en GUL trekant med et
udråbstegn i ( bagefter står der "der opstod en fejl på siden").

Jeg har windows XP home. vi har en anden PC som kører på samme router og den
kan godt uden problemer.

Er der andre der har haft samme problem? EVT. nogen løsningsforslag????

Venlig hilsen Kurt

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-10-06 21:13

On Sun, 8 Oct 2006 00:00:45 +0200, Mariann Christensen wrote:

> Hej med jer, jeg håber at det er den rigtige gruppe, at jeg er dumpet
> ned i.

Det ser rigtig nok ud.

> Jeg har fået problemer med min PC, når jeg gåer ind på nogle web site, kan
> jeg ikke komme længere i systemet.

Hvad mener du præcis med at du "ikke kan komme længere i systemet"?

> [...]
> ikke altid på min PCer , så er der et papir med en GUL trekant med et
> udråbstegn i ( bagefter står der "der opstod en fejl på siden").

De bruger nok Internet Explorer. Det betyder bare at der er fejl i noget
skript på siden. Den gule trekant kan du slippe af med i

Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> hak ved Deativ
script-fejlfinding

http://huse-i-naestved.dk