Hjælp mig
Fra : LykkeJørgensen

Dato : 07-10-06 12:07

Med venlig hilsen
LykkeJørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Anbefale en dygtig dyrlæge i Aalborg området??...

Fra : Siri

Dato : 07-10-06 13:45

> LykkeJørgensen skrev:
>
> Anbefale en dygtig dyrlæge i Aalborg området??...

Oup - Ålborg, der er jeg blank - har du prøvet at kigge under fanebladet
Produkter (øverst på siden her) og så under punktet 'Dyrlæger'?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Coppi

Dato : 07-10-06 16:23

"Hej Lykke.

Aalborg Dyrehospital er MEGET dygtige, men også MEGET dyre.

Så er der dyreklinikken i Gistrup, som også er ok

Og endelig Hobrovejens dyrehospital.

Men jeg vil tro, at du får lov, at betale inde i byen.

Hvis du har bil, kan jeg anbefale, at du bruger Støvring Dyreklinik ( ligger
tæt ved Motorvejen ) til sådan almindelige ting og så tager til Aalborg
dyrehospital når det er de større eller de mere alvorlige ting.
Men så bør du virkelig kraftigt overveje en sygeforsikring, for det koster
bare kassen.
Men de er altså dygtige og de synes det er helt ok, at jeg kun kommer når
det er større ting.

coppi

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 19:22

> Anbefale en dygtig dyrlæge i Aalborg området??...

På Gistrup Dyreklinik har jeg også været et par gange, med en syg hund og de
virker umiddelbart gode nok.
Hvis du gider og køre lidt er dyreklinikken i Hobro også dygtige og de har
ikke været så dyre, de par gange vi har været der, men nu har vi også været
der med en flok af gangen og dermed fået lidt mængderabat.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/