Hittemislinger
Fra : Lotte Sylvan

Dato : 07-10-06 10:59

Jeg vil da også lige vise mine hittemislinger frem. De er nu tæt på at
være klar til at finde nye slaver og flytte hjemmefra. Planen er at de
snart bliver vaccineret og neutraliseret og derefter er de klar til at
indtage deres nye hjem. Prisen bliver 1100,-kr for sådan en fuldt og
færdig misling. De er begge kælne, renlige, vant til hunde og andre
katte. De er opvokset som indekatte med adgang til løbegård og fodret
med Royal Canin. De bor lige nu ved Slagelse. Billeder kan
(forhåbentlig) ses her.

Lotte Sylvan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Lambert

Dato : 07-10-06 13:26

> [...]
> katte. De er opvokset som indekatte med adgang til løbegård og fodret
> med Royal Canin. De bor lige nu ved Slagelse. Billeder kan

Hvor ER de nuser

Jeg har lige kopieret et lidt bedre link til at se dem:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=415&folder=1385&limit_start=0&limit_user=15

Held og lykke med at få dem afsat.

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 07-10-06 16:31

> Mette Lambert skrev:

> Hvor ER de nuser
>
> Jeg har lige kopieret et lidt bedre link til at se dem:

> [...]

Tusind tak for hjælp og gode øsker. Ja, jeg håber da også at det vil
lykkes nogenlunde hurtigt - har jo i forvejen alle de katte jeg
overhovedet har plads til (og råd til at fodre på), men man kan jo ikke
bare overlade sådan nogen små ting når deres mor er kørt over og ingen
vil kendes ved de killinger der er født i et skur...