Nokia 5140, spørgsmål om sms
Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-10-06 19:15

Hej NG

Jeg har anskaffet mig en Nokia 5140 og er egentlig udmærket tilfreds.

Men det irriterer mig at jeg ikke kan se hvad tid en sms er modtaget /
afsendt

Kan det ikke lade sig gøre med den tlf.? Eller kan jeg bare ikke finde rette
sted at trimme det ind?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Daniel

Dato : 08-10-06 11:14

I meddelse: news:45269d11$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
griflede Petersen_Michael:
> [...]
> afsendt
>
> Kan det ikke lade sig gøre med den tlf.? Eller kan jeg bare ikke

Hmm... hvis det er ligesom mange af de nye Nokia'er, så skal du, når du er
på beskeden, trykke på valg, og så vælge beskeddetaljer... så står det hele
der...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 08-10-06 20:02

In news:4528cf11$0$49207$14726298@news.sunsite.dk,
Daniel <not4junk@FJERNc.dk> Typed:

> Hmm... hvis det er ligesom mange af de nye Nokia'er, så skal du, når
> du er på beskeden, trykke på valg, og så vælge beskeddetaljer... så
> står det hele der...

Sådan er det ikke..

Men jeg fandt frem til at ved at åbne beskeden og scrolle helt ned under
besked teksten, så står tiden der..

Fra : Daniel

Dato : 09-10-06 10:28

I meddelse: news:45294b2e$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
griflede Petersen_Michael:
> Men jeg fandt frem til at ved at åbne beskeden og scrolle helt ned
> under besked teksten, så står tiden der..

Nåh, det er ligesom det altid har været på de gamle Nokia.... Troede
bare du kendte Nokia ellers

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-10-06 19:51

In news:452a15d9$0$49196$14726298@news.sunsite.dk,
Daniel <not4junk@FJERNc.dk> Typed:

> Nåh, det er ligesom det altid har været på de gamle Nokia....
> Troede bare du kendte Nokia ellers

Nope, det er min første Nokia i ca. 5 år :c)