Leveregler for katte !! (lang)
Fra : Tove Krieger

Dato : 06-10-06 15:00

Hvis du skal kaste op, så find en stol i en fart. Hvis du ikke kan nå
dette, så brug et ægte tæppe. Rya er godt.

Find ud af, hvilke gæster der hader katte. Sid på skødet af dem hele
aftenen. De vil ikke turde skubbe dig ned, og kalder dig endda "sød
mis". Hvis du kan arrangere det sådan, at din ånde lugter af kattemad,
så er det så meget des bedre.

Når du vil sidde på skødet eller gnide dig dig op ad bukseben, så
udvælg dig farver der er i kontrast til dine egne.

Ledsag *altid* gæsterne på toilettet. Det er ikke nødvendigt at gøre
noget. Bare sid og stir !

Tillad ikke lukkede døre i noget rum. For at få en dør åbnet er det
godt at stå på bagbenene og hamre løs med forpoterne. Når døren bliver
åbnet for dig, er det ikke nødvendigt at du bruger den. Du kan
ombestemme dig. Når du har beordret en dør til det fri åbnet, bør du
stå halvt ude halvt inde, mens du fordyber dig i, at overveje
adskillige forskellige ting. Dette er specielt vigtigt i meget koldt
vejr og i myggesæsonen.

Hvis én person har travlt og en anden har tid, bør du sætte dig hos
den travle. Hvis en person læser en bog, bør du sætte dig tæt under
hagen på vedkommende, hvis du ikke kan komme til at ligge på selve
bogen.

Når nogen laver lektier bør du sidde på det papir der arbejdes på. Når
du så er blevet flyttet for anden gang, så skub alt hvad der kan
flyttes ned af bordet. Blyanter, kuglepenne, frimærker - én ad gangen

Når det er tid til at skille sig af med en hårbolle, så vælg at gøre
det i spisestuen - under middagen.

Hvis du tillader en hund at dele dit domæne er du heldig. Hvis du
skulle flå gardinerne eller ødelægge noget, som du frygter at blive
skældt ud for, så vent til ejeren (fejlbetegnelse så det vil noget !)
er i nærheden, smæk hunden én og løb. Hunde er dumme og vil tage
skylden for hvad som helst. Hvis dette trick ikke skulle virke, så løb
hen og gem dig. Ingen forventer for alvor at kunne fange en kat.

Få søvn nok i løbet af dagen, så du er frisk til at lege mellem kokken
2 og 4 om natten.

Slut bemærkning: Husk ALTID at gå på tastaturet.

De regler kan de fleste af os vist nikke genkendende til

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 15:13

> [...]
> og 4 om natten.
>
> Slut bemærkning: Husk ALTID at gå på tastaturet.
>

> De regler kan de fleste af os vist nikke genkendende til

HeHe jeg har et helvede når jeg laver moms regnskab.
Ok det er nok min skyld, for jeg lægger en masse papir ud på gulvet, rundt
om mig.
De har været så tæt på at komme i kattepension mange gange. møgkatte

Nå men sådan er det at have kat.

Og er der problemer med SKAT så får de denne historie HeHe

Mvh Allan

Fra : Dan

Dato : 06-10-06 18:13

Mens din ejer sidder på toilettet, er underbukserne et perfekt sted at
ligge i.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-10-06 18:30

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Mens din ejer sidder på toilettet, er underbukserne et perfekt sted at
> ligge i.

*fnis* *mild latterkrampe* Den havde jeg godt ikke hørt før

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-10-06 22:00

Kari Eiffert <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote:
> "Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
>
> *fnis* *mild latterkrampe* Den havde jeg godt ikke hørt før

Jeg har faktisk et eller andet sted på computeren et billede af en kat
i underbukserne. Mener det er noget Power Point halløj. Det ser rigtig
skægt ud.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : helena

Dato : 06-10-06 21:52

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Mens din ejer sidder på toilettet, er underbukserne et perfekt sted at
> ligge i.

Forkert - det er bedst at stikke hovedet ned i tønden mellem staklens ben.

Helena

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-10-06 18:41

> [...]
> og 4 om natten.
>
> Slut bemærkning: Husk ALTID at gå på tastaturet.
>

> De regler kan de fleste af os vist nikke genkendende til

ps. husk også altid, at spænd ben for dine slaver når de kommer hjem fra
indkøb, så går det meget hurtigere med at få set hvad der er i poserne..

mvh. marie

Fra : Gitte Bormann

Dato : 06-10-06 19:50

> [...]
> 2 og 4 om natten.
>
> Slut bemærkning: Husk ALTID at gå på tastaturet.
>

> De regler kan de fleste af os vist nikke genkendende til

Latterkramper - 'all over'. Har du nogensinde mødt mine katte????For jeg
synes godtnok beskrivelsen minder om dem........
Der er også den med at lære at åbne døren, men glemme at lære at lukke
den - for så skal ejeren nemlig op af sofaen - og så kan man snuppe
pladsen, mens den stadig er varm

Mange hilsner
Gitte Bormann (som var ved at få kaffen i den gale hals under
læsningen....
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 06-10-06 19:49

"Tove Krieger"skrev
> [...]
> og 4 om natten.
>
> Slut bemærkning: Husk ALTID at gå på tastaturet.
>

> De regler kan de fleste af os vist nikke genkendende til

- Det er din ret - som husets boss - at undersøge gæsternes tasker og
jakker, og skulle du finde en hårelastik, er det selvfølgelig din.

- At du til enhver tid må kommentere hvordan dine mennesker kører bil - du
ved jo som altid bedst. Det samme gælder i øvrigt når de laver mad - her er
din rettelige plads i øvrigt ved siden af skærebrættet. Kan det ikke lade
sig gøre at sidde der, bør du indfinde dig mellem dine menneskers fødder.

- Bliver du skubbet ned af sengen fordi hovedpuden er for lille til dig og
dit menneske, så vent til de sover - så er de meget nemmere at flytte rundt
på.

- Og selvfølgelig må du da kravle op på skulderen af alle og gnide næse med
dem - også selv om du vejer 8 kilo og måler 110 cm fra næsetip til halespids

- Winnie

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 10:25

..

> - Bliver du skubbet ned af sengen fordi hovedpuden er for lille til
> dig og dit menneske, så vent til de sover - så er de meget nemmere at
> flytte rundt på.

Jeg har da sørget for at have min helt egen hovedpude i slavens seng, lige
ved siden af slavens hoved...
Og opfører hun sig ikke ordentlig ligger jeg med numsen helt oppe i hendes
ansigt...

Potedask fra Buster

Fra : Siri

Dato : 07-10-06 14:12

> [...]
> ved siden af slavens hoved...
> Og opfører hun sig ikke ordentlig ligger jeg med numsen helt oppe i hendes

Åh, åh, åh, hvis der var en latter-katte-smiley a la , så var her en
tripel!
Den med at stirre ude på toilettet - prima, at I andre leverede et par
supplementer, og lod os andre komme ud af busken - jeg morer mig nemlig
over, at Gia siger, at hun ikke er spor ked af at komme af med sit
lukkede katte-toilet, for det er da meget hyggeligere at komme ud og
'gøre hvad gøres skal' i fællesskab og fredelig samdrægtighed - selvom
hun ikke helt har fattet, at den 'kasse' med det bløde frotté-låg, det
er min 'kasse/bakke' og ikke hendes stol, til at sidde og kigge fra
eller sove på, når slaven tager karbad.... Hvad bilder en slave sig også
ind at hælde masser af vand i den der dejligt dybe glatte hule, som man
får motion ved at hoppe op i og op af At en kat ville elske mit
badekar, havde jeg ikke ventet
Man har da også sin egen kæmpe-pude i både seng og sofa - til gengæld er
'man' galant nok til at ælte i puden og ikke på sin slaves vom
Katte er dejlige - bløde - legesyge og sjove.... hurra...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 07-10-06 14:24

"Louise" skrev

> [...]
> ved siden af slavens hoved...
> Og opfører hun sig ikke ordentlig ligger jeg med numsen helt oppe i hendes

Årh ja... Men hjemme hos os skal der være plads til mig - selvfølgelig! -
min søster, en væmmelig køter og mine to mennesker - og det alt sammen på
140x220 cm!
Lige nu har køteren heldigvis hvalpe og sover ikke i sengen - så er der mere
plads til mig!
- Ib Fister

Og skulle I kattefolk have lyst til at se hvalpe, så kig på
www.visuell.dk/hvalpe/ - der kommer hele tiden nye billeder!

- Winnie

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-06 21:56

Louise wrote:
> [...]
> lige ved siden af slavens hoved...
> Og opfører hun sig ikke ordentlig ligger jeg med numsen helt oppe i

Hovsa... Glemte da lige det vigtigste... Når jeg vil op på min pude hopper
jeg op nede ved slavens fødder og går oven på slaven hele vejen op til min
pude...
Og hvis jeg synes hun har sovet længe nok, så vækker jeg hende med et blidt
potedask på kinden... Er det ikke nok må jeg give et hårdere potedask, evt
lige med en lille smule kløer, for så vågner hun i det mindste...

Og når jeg mener at nu er det længe siden jeg af afpatruljeret domænet så
sætter jeg mig da bare til at råbe ude fra havestuen...

Pandevask og potedask fra en træt Buster

Fra : Kate

Dato : 09-10-06 15:16

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote in

> Og hvis jeg synes hun har sovet længe nok, så vækker jeg hende med
> et blidt potedask på kinden...

Nænæ, man bider lige så blidt i næsetippen, det skal overhovedet ikke
være hårdt, hun skal nok vågne

Hilsen Mowgli

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Ved privat svar fjern spamme.
Se kattenes nye have http://oliwer.dk/haven.htm

Fra : Mette Lambert

Dato : 07-10-06 16:03

> [...]
> stå halvt ude halvt inde, mens du fordyber dig i, at overveje
> adskillige forskellige ting. Dette er specielt vigtigt i meget koldt

Hjemme hos mig er vi to katte - så jeg har aftalt med min bror, at han
først rejser sig for at gå hen til døren, når hende mor HAR sat sig godt
til rette efter at have lukket mig ud . Lidt smart er man jo......

Mange hilsner Guinness