Hepatitis vaccine og Alkohold
Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 06-10-06 14:23

Hej
jeg er i dag blevet vaccineret i forbindelse med en rejse til afrika. I
aften skal jeg så holde afskeds fest, men da jeg kom hjem snakkede jeg
med en ven's mor som er sygeplejerske. hun sagde jeg ikke måtte drikke
1-2 uger efter vaccinationen. passer det? skulle ellers blive et brag
af en fest og nu må jeg ikke drikke NEDTUR!
MVH mikkel

Fra : niels

Dato : 06-10-06 19:49

Hej mikkel
Det har ikke noget på sig
mvh Niels (læge)

Fra : Trist

Dato : 06-10-06 22:43

mikkel_paulsen@hotmail.com wrote in news:1160141009.882643.84050
@e3g2000cwe.googlegroups.com:

> [...]
> 1-2 uger efter vaccinationen. passer det? skulle ellers blive et brag
> af en fest og nu må jeg ikke drikke NEDTUR!

Du lyder meget umoden. Er du sikker på, at du i det hele taget kan klare en
tur til Afrika?