Canon Pixma printer... hvor kan jeg købe t~
Fra : Tom

Dato : 06-10-06 11:07

jeg har en pixma IP 4200.. som jeg bruger en del, til at printe på skiver
med.

under vores flytning, er den skuffe hvorpå man sætter skiven fast til
print... blevet væk.

så jeg mangler en ny... hvor kan jeg købe sådan en??

har spurgt Canon support... de siger jeg skal tage kontakt til hvor jeg har
købt den.

SHG hvor jeg har købt, siger jeg bliver nød til at købe en ny printer..

kan det passe???

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-10-06 11:41

"Tom" <Tom@tom.dk> wrote in

> [...]
> jeg har købt den.
>
> SHG hvor jeg har købt, siger jeg bliver nød til at købe en ny

Aner det ikke, men prøv og hør hos ham her:
http://www.printermaster.dk/
Han kunne godt skaffe et nyt printerhoved til en IP4000 - så måske har han
også mulighed for at finde sådan en skuffe til dig? Evt. kan du prøve at
finde en defekt printer i dba eller lignende og snuppe skuffen derfra.

/flemming

Fra : Nick

Dato : 06-10-06 14:47

"Flemming Joensson" skrev i en meddelelse...
> Han kunne godt skaffe et nyt printerhoved til en IP4000 - så måske har han
> også mulighed for at finde sådan en skuffe til dig? Evt. kan du prøve at
> finde en defekt printer i dba eller lignende og snuppe skuffen derfra.

Lav den selv.

Jeg faldt engang over en amerikansk side, hvor de viste - i billeder og
tekst - hvordan man enabler CD-print i den amerikanske udgave af iP4200. Og
så også lige hvordan man laver en skuffe af et stykke pap, lidt sølvpapir og
noget klisterbånd. Nemt og enkelt.

Desværre kan jeg ikke finde linket, men prøv at google lidt på ovennævnte
keywords

Jeg vil garantere dig, at det er billigere end at skulle have en -
modvillig - forhandler til at skaffe en ny original en hjem. Som det sagtens
kan lade sig gøre, men som de færreste gider pga. det lave dækningsbidrag
for det ekstra arbejde.

/Nick

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 17:47

"Nick" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget klisterbånd. Nemt og enkelt.
>
> Desværre kan jeg ikke finde linket, men prøv at google lidt på ovennævnte

http://pixma.web1000.com/IP4200/index.html

mvh Ebbe

Fra : Nick

Dato : 09-10-06 10:07

Ebbe skrev i en meddelelse...
> http://pixma.web1000.com/IP4200/index.html

Viola!

/Nick

Fra : Preben Kaas

Dato : 09-10-06 20:07

On Fri, 6 Oct 2006 12:06:59 +0200, "Tom" <Tom@tom.dk> wrote:

> [...]
>købt den.
>
>SHG hvor jeg har købt, siger jeg bliver nød til at købe en ny printer..

Hvis du ikke finder et sted, hvor du kan købe en ny "skuffe" har jeg
en, som jeg ikke bruger, og den må du gerne hente.
Jeg bor i Odense M

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx