Erstatning for gamle 6230..
Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 03-10-06 08:54

Hej,

det er vist ved at være på tide at skifte min gamle mobil (N6230). Jeg har
kigget lidt på nettet og set et hav af nye modeller... Her i blandt. W810I,
N6280,N6233,N73..

Hvis ens behov er mp3 afspiller i ny og næ, ikke alt for klamt/småt
tastatur, meget kamera og utal af funktioner... hvor lander man så bedst ?
F.eks. virker W810I som den dækker alt og er sågar billigt (1.600).

Har ikke brug for 3.

Og N6280 er vist låst til 3 (har normalt TDC abonnement).

mvh
jørgen

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 09:05

Har en W810i som jeg er godt tilfreds med.

Hvor har du set den til 1600,- ?

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 03-10-06 09:20

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> wrote in message
> Har en W810i som jeg er godt tilfreds med.
>
> Hvor har du set den til 1600,- ?

mobilpriser. ialt inkl. abonnement,.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 09:24

Husk lige på, at du skal aflevere en anden mobil i bytte....

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 03-10-06 09:44

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> wrote in message
> Husk lige på, at du skal aflevere en anden mobil i bytte....

god pointe..

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-10-06 09:20

Jorgen [DK/2600] wrote:

> Hvis ens behov er mp3 afspiller i ny og næ, ikke alt for klamt/småt
> tastatur, meget kamera og utal af funktioner... hvor lander man så
> bedst ?

Meget kamera? Så er K800i et bud. 3.2 MPixels burde rækker til det meste.

Nokia har også noget med Carl Zeiss optik (bedre linser fås ikke).

Ebbe

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 03-10-06 09:45

> Meget kamera? Så er K800i et bud. 3.2 MPixels burde rækker til det meste.

prismæssigt ligger den jo på N73.. Som umiddelbart virker bedre. ?

/Jørgen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-10-06 10:36

Jorgen [DK/2600] wrote:

> prismæssigt ligger den jo på N73.. Som umiddelbart virker bedre. ?

Det var det den hed. Jeg kunne ikke huske hvilken Nokia det var, der havde
Zeiss optik

Ebbe

Fra : Jesper

Dato : 03-10-06 09:19

On Tue, 03 Oct 2006 09:54:00 +0200, Jorgen [DK/2600] wrote:

> F.eks. virker W810I som den dækker alt og er sågar billigt (1.600).

Den pris er vist med abonnements-binding...

> Og N6280 er vist låst til 3 (har normalt TDC abonnement).

Kun hvis du køber den hos 3.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-10-06 14:25

Jorgen [DK/2600] wrote:

> [...]
> tastatur, meget kamera og utal af funktioner... hvor lander man så bedst ?
> F.eks. virker W810I som den dækker alt og er sågar billigt (1.600).

6233 skulle minde on del om 6230 og 6230i, så den er måske et bud. 6280 har
samme funktioner i et andet design.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 03-10-06 15:41

> 6233 skulle minde on del om 6230 og 6230i, så den er

ja, den ser spændende ud. men W810I lader til at have flere funktioner
(?)... design er selvfølgelig en smagssag, men der er 6233'eren flottere.

- jørgen