SE-800i Synk. med MS-Outlook ???
Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 03-10-06 00:41

er det rigtigt at det går op i hat og briller når man vil synk. feks.
fødselsdage ???.
Nu har jeg bøvlet med min 800i 2 aftner uden held.
Under mine kontaktpersoner kan man sætte feks. fødselsdage ind,
det går meget fint set fra SE-K800i siden.
Men vil jeg lave en synk. MS Outlook går der kage i den !.
Forstået sådan at jeg kigger i min kalender i MS Outlook så på selve
fødselsdagen står den 2 gange i toppen på selve dagen, og den står saft
susemeer også 1 gang i toppen dagen efter selve fødselsdagen.
Er det issenkrammet der ikke arbejder sammen eller hvad tager rø.....
på mig ???.
Jeg tror det med aftaler virker, men fødselsdage kan jeg ikke få til at
virke.
Er det mig der har et problem, eller der det et problem SE-K800i og
Outlook imellem ?.
mvh. KE Kofod.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 05:01

Jeg tror at My Phone Explorer ville kunne klare det.

Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 03-10-06 07:00

Andseman - 6400 skrev:
> Jeg tror at My Phone Explorer ville kunne klare det.

> "KE Kofod / OZ1BIN" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse

Hej tak for din info.
har du et link til den ???.
Mvh. KE Kofod

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-10-06 07:20

KE Kofod / OZ1BIN wrote:

> Hej tak for din info.
> har du et link til den ???.
> Mvh. KE Kofod
aaarrrrh come on. google findes jo ;)

http://www.fjsoft.at/en/

Fra : Peter SD.

Dato : 03-10-06 16:06

> Jeg tror at My Phone Explorer ville kunne klare det.

Så du har fået øjnene op for MyPhoneExplorer nu ??

Desværre kan MPE ikke udveksle data med Outlook, men ellers godt forsøg....

--
Peter

-- Curiosity killed the Cat, but I still want to know how it died ! --

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 03-10-06 07:47

> [...]
> fødselsdagen står den 2 gange i toppen på selve dagen, og den står saft
> susemeer også 1 gang i toppen dagen efter selve fødselsdagen.

Det har muligvis noget med din tidszone/sommertid at gøre. Den ene af
fødselsdagene går måske fra kl. 01:00 - 01:00 henover 2 dage.

Jeg har endnu ikke prøvet sync på min SE800, men tidligere haft noget
lignende problem ifm. sync af mobil.

Det ville være rart at læse mere om dine erfaringer, for så sparer jeg jo
besværet *smil*

Men generelt er de der sync-programmer for ringe efter min mening, SE,
Siemens etc.