Samsung X820
Fra : Michael Hansen

Dato : 02-10-06 15:37

Jeg har fået et lidt under lidt problem med min telefon.
I lørdag var den lige pludeslig gået ud, kunne ikke tænde den. Først da jeg
havde haft batteriet ude, ville den starte igen. Ikke fordi den manglede
strøm eller noget. Nu kan den ligge tændt i ca. 20 min. så går den ud igen
og laver samme nr. I mens kan nogle af knapperne strejke, de virker slet
ikke. Har så ladet batteriet helt op, for at være sikker på det. Under
opladning var tlf. slukket, men engang i mellem kom der et par bib fra den,
som når man trykker på den knap... I det hele taget opfører den sig
mærkelig. Nogen ideer?

Michael

Fra : Andseman - 6400

Dato : 02-10-06 16:11

Kunne måske være en software fejl....

Eller også har du været uheldig, og fået en af de der såkaldte 'mandags
modeller'.

Fra : Michael Hansen

Dato : 02-10-06 17:26

OK, er det nogen steder hvor man kan gå ind og få sin telefon opdateret. Så
man ikke skal undvære den i længere tid. Tænker på nogen i den stil som man
kan med Nokia. Nogen steder her omkring Odense?

Fra : Andseman - 6400

Dato : 02-10-06 17:35

Er der en Telecare i Odense - er ikke specielt kendt på Fyn...

Fra : Daniel

Dato : 02-10-06 18:02

I meddelse: news:45213fc0$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
griflede Andseman - 6400:
> Er der en Telecare i Odense - er ikke specielt kendt på Fyn...

Nej... Der er Telecare i Lyngby, København, Århus, Ålborg og Esbjerg...

Fra : Michael Hansen

Dato : 02-10-06 19:07

Er der andre der "tilbyder" denne service?

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 04:59

Jo den forhandler du har købt den ved, her skal du bare regne med, at der
godt kan gå nogle dage, før du får den igen.

Hos Telecare, får du den somregel medm, med det samme igen. Din nærmeste
Telecare ligger i Århus.

Fra : Michael Hansen

Dato : 04-10-06 14:37

Var alligevel i Århus idag. De kunne ikke køre noget som helst den var for
ny. De har aldrig set den i Danmark før endnu. Så den blev sendt ned til
Padborg til noget tele rep. Der var min. 1 måneds vente tid.... Så der går
lidt inden jeg ser min lege kammerat igen

Michael