SE-M600i, kender du den ????
Fra : KE Kofod

Dato : 27-09-06 22:50

Er der virkelig ingen der kender den og vil fortælle mig noget omkring
denne telefon ?.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-06 07:31

KE Kofod <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in news:d1654$451af1fc$5293fa41
$21269@news.arrownet.dk:

> Er der virkelig ingen der kender den og vil fortælle mig noget omkring
> denne telefon ?.

Den fås i sort og hvid.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 28-09-06 13:03

Hvad siger SE's hjemmeside om den...

Fra : Carsten H.

Dato : 28-09-06 07:34

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig ingen der kender den og vil fortælle mig noget omkring
> denne telefon ?.
> Mvh. KE Kofod.

Hvad vil du vide?

Fra : KE Kofod

Dato : 28-09-06 12:55

Carsten H. skrev:
> "KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad vil du vide?

Jo, jeg vil da godt vide om den er pengene værd, jeg vil godt have min
gamle P800 PDA skiftet ud, med noget nyt.
Kender du den kan du sige noget godt og noget skidt om den ?.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 28-09-06 13:35

On Thu, 28 Sep 2006 13:55:00 +0200, KE Kofod wrote:

> Jo, jeg vil da godt vide om den er pengene værd, jeg vil godt have min
> gamle P800 PDA skiftet ud, med noget nyt.
> Kender du den kan du sige noget godt og noget skidt om den ?.
> Mvh. KE Kofod.

Det kommer jo an på hvad man forventer og hvad man skal bruge den til?
Jeg er godt tilfreds med min, men betragter den lidt som et stykke
legetøj da jeg ikke har behov/brug for fleste af de advancerede
funktioner (dokument-redigering, push-emails, web-browser osv).
Er der noget specifikt du tænker på?

Tjek evt UIQ3.0 forummet på denne side:
http://my-symbian.com/main/index.php
- der er en masse om de nye Symbian mobiler fra SE.

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-06 14:26

KE Kofod <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in news:791b7$451bb810$5293fa41
$2896@news.arrownet.dk:

> Jo, jeg vil da godt vide om den er pengene værd,

Vær nu SPECIFIK! Vi kan ikke læse dine tanker. Vil du have et brugbart
svar, så stil et brugbart spørgsmål.

> jeg vil godt have min gamle P800 PDA skiftet ud, med noget nyt.
> Kender du den kan du sige noget godt og noget skidt om den ?.

Jeg har haft en P800 i mange år, og brugt den intensivt på alle tænkelige
måder. Stil et specifikt spørgsmål med detaljer om hvordan du brugte din
P800, og jeg kan med garanti hjælpe dig.

Det er gratis at poste her, men det betyder ikke at man får alting
forærende. Arbejd lidt for sagen selv. Personligt gider jeg ikke lege
gætteleg.