k800i Med Exchange Server
Fra : Carsten H.

Dato : 27-09-06 21:10

Hvor kan jeg læse om hvordan jeg sætter min K800i op mod en Exchange Server?

Mvh

Carsten

Fra : Søren Johansen

Dato : 28-09-06 07:39

"Carsten H." skrev:
> Hvor kan jeg læse om hvordan jeg sætter min K800i op mod en Exchange
> Server?

Det tror jeg slet ikke man kan! (jeg har i hvertfald ikke fundet en måde).

Jeg tror du skal have en M600 eller en P990 og EAS (Exchange Active Sync)
programmet til telefonen for at kunne gøre det.

Mvh
Søren
K800i

Fra : Carsten H.

Dato : 28-09-06 07:42

"Søren Johansen" <soren@slet-ducati.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg tror du skal have en M600 eller en P990 og EAS (Exchange Active Sync)
> programmet til telefonen for at kunne gøre det.

Men der er jo et punkt under forbindelser, hvor man kan skriver server
adresse, logon og password osv. samt vælge opdatering af kontakter, kalender
osv.
Så en eller anden måde må man kunne opdater/synkronisere med sin Outlook når
man er ude.

Carsten

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-09-06 08:20

On Thu, 28 Sep 2006 08:41:56 +0200, Carsten H. wrote:

> [...]
> osv.
> Så en eller anden måde må man kunne opdater/synkronisere med sin Outlook når

Det er SyncML

Du kan oprette en gratis konto hos f.eks. zyb.com (dansk firma) derefter
skal du have en klient på computeren der kan synkronisere din outlook med
zyb. Zyb har som jeg husker det forslag til et par klienter på deres
website.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er