Nokia 6280 defekt.
Fra : Stig Sørensen

Dato : 27-09-06 11:16

Min datters 6280 er nu gået i stykker igen igen......

første gang efter et par måneder: Når man tog et billede frøs telefonen
flere minutter før den tog et billede. 2 reparationer hos Telecare, ialt 28
dage, løste problemet.
For en måned siden var den gal igen: Skærmen blev sort når man brugte
genvejstasten til SMS. Som regel genstartede telefonen.
En reparation hos 3 løste problemet (de fandt ingen fejl).
Nu er den gal igen. Samme fejl som før.
Spørgsmål: Er dette almindeligt for 6280 eller hvad?
Hvad f'***** stiller man op med den?

Hilsen Stig Stig Sørensen

Fra : Andseman - 6400

Dato : 27-09-06 13:34

Jeg ved ikke om det er alm., men det kunne tyde på at din datter har været
uheldig og fået en såkaldt 'mandagsmodel'.

Jeg ville kontakte '3' og klage over telefonen.
Og få dem til at udlevere en ny mobil...

Fra : Stig Sørensen

Dato : 28-09-06 14:57

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om det er alm., men det kunne tyde på at din datter har været
> uheldig og fået en såkaldt 'mandagsmodel'.
>
> Jeg ville kontakte '3' og klage over telefonen.
> Og få dem til at udlevere en ny mobil...
Hos 3 siger de at de jo kun har haft telefonen inde en gang, og det har de
jo ret i.
De får altså et forsøg til.
Jeg var jo også mest interesseret i at vide om det er generelle fejl på
modellen.

Stig Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 16:27

> [...]
> jo ret i.
> De får altså et forsøg til.
> Jeg var jo også mest interesseret i at vide om det er generelle fejl på

Jeg har en model magen til...! Og har været udsat for det samme et par
gange.. Har ikke brugt den så meget, da jeg kun har haft et midlertidligt
nummer at bruge af. Men syntes ikke det lover for godt... Og det gør det
heller ikke bedre at 3 ikke kan finde ud af at portere mit gamle nummer -
har ikke haft det gamle nummer i 4 dage selvom de har lovet det i mandags.
Ikke fedt at folk ikke kan komme i kontakt med en. (så fik jeg lige det
sagt)