Vil købe SE-K800i i Bilka men men ?
Fra : KE Kofod

Dato : 25-09-06 21:57

Hej NG.
Jeg står her nu og kunne finde på at køre i Bilka og købe en SE-K800i,
det er jo en 3G telefon.
Spørgsmålet går på, jeg har 2 SIM kort liggende, et TDC MIXIT og et
SONOFON, kan jeg udnytte telefonen med disse SIM kort ???.
Jeg skal ikke bruge den til download af musik og film osv.
Jeg skal kunne ringe og bruge GPRS og WARP E-mail.
Den skal være perfekt til sync. med min Outlook, kalender - kontakter,
aftaler og påmindelser.
Er det den telefon jeg skal have ???.
Der er jo også den nye M600i den tiltaler mig også, den har dog ikke
kamera, men jeg har jo også indtil flere digitalkamera, så det skal
ikke være det kamera det skal afgøre dette.
jeg har nu haft min SE-P800 som jeg faktisk er hamrende glad for.
Men man skal jo være med på det allernyeste, ikke, hi hi.
Lad mig høre fra Jer.
Mvh. KE Kofod.

Fra : LarsJ

Dato : 25-09-06 22:40

KE Kofod skrev:
> Hej NG.
> Jeg står her nu og kunne finde på at køre i Bilka og købe en SE-K800i,
> det er jo en 3G telefon.

Her og nu? Du må have meget langt til Bilka eller en sløv cykel, for de
åbner først kl. 09.00

> Spørgsmålet går på, jeg har 2 SIM kort liggende, et TDC MIXIT og et
> SONOFON, kan jeg udnytte telefonen med disse SIM kort ???.

Ja, hvis du køber en uden abonnement.

> [...]
> Jeg skal kunne ringe og bruge GPRS og WARP E-mail.
> Den skal være perfekt til sync. med min Outlook, kalender - kontakter,

Tjah - lyder mere som om m600i er noget for dig.

> Der er jo også den nye M600i den tiltaler mig også, den har dog ikke
> kamera, men jeg har jo også indtil flere digitalkamera, så det skal
> ikke være det kamera det skal afgøre dette.

Hvorfor så bringe det på tale?

> jeg har nu haft min SE-P800 som jeg faktisk er hamrende glad for.
> Men man skal jo være med på det allernyeste, ikke, hi hi.

Så skal du da have en P990i, ha ha

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 27-09-06 13:45

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har nu haft min SE-P800 som jeg faktisk er hamrende glad for.
> Men man skal jo være med på det allernyeste, ikke, hi hi.

Hvis du køber SE K800i hos telmore er den IKKE LÅST,
så der kan du bruge alle kort...

1499 kr er prisen, det er så med håndjern, 199 kr sank/sms pr md...

Mvh Henrik

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 28-09-06 21:07

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så der kan du bruge alle kort...
>
> 1499 kr er prisen, det er så med håndjern, 199 kr sank/sms pr md...

Nå, så skal jeg vist ha' returneret min. Modtaget mandag til gammel pris,
1999.

Gad vide, om Telmore vil skrive en kreditnota på differencen? Det virker
lidt bøvlet at skulle returnere og så bestille en anden...

Finn, Roskilde
nilfri(at)gmail.com

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 29-09-06 07:56

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gad vide, om Telmore vil skrive en kreditnota på differencen? Det virker
> lidt bøvlet at skulle returnere og så bestille en anden...

Ja, det gik hurtigt og smertefrit; efter mail til telmore kundeservice i går
fik jeg differencen overført til min konto.

Det er da sund fornuft - og god og hurtig service!

Finn, Roskilde
nilfri(at)gmail.com