Razor V3i Batteri
Fra : Henrik

Dato : 22-09-06 18:39

Hej NG'er

Jeg har lige fået mig en ny telefon, som er top lækker, men men men,
batteriet driller (håber jeg) da jeg fik telefonen. Satte lader i og
tændte telefonen, efter 1 time sagde den "Fuldt opladet" efter 12 timer
var den flad... Nu har jeg prøvet mig lidt frem, slukker jeg laderen,
og tænder den igen, ser det rigtigt ud, men efter ca. 30 min er den
pludselig ladet op og færdig, slukker laderen og tænder den igen, og vi
starter forfra!

Hvad siger i? Telefon, lader eller batteri??

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-09-06 21:02

On 2006-09-22 19:39:22 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
> starter forfra!
>
> Hvad siger i? Telefon, lader eller batteri??

Vi har haft et par telefoner her i familien, som lavede lidt samme
nummer. Jeg fandt ud af, at man ikke kunne regne med, hvornår den
sagde, den var opladet. Lod man den sidde længere, blev batteriet ladet
mere op. Prøv at lade den lade natten over. Det er ikke så let at måle,
hvor meget der er tilbage i et batteri. Det er ikke helt det samme som
at lave en benzinmåler til en bil, hvor man bare skal måle en
væskestand. Min erfaring er, at man også skal bruge sin sunde fornuft
og lære det pågældende apparat at kende. Men hjælper det ikke, så må
der være noget galt. Der er vel garanti på en ny telefon, så det er
ikke dig, der skal finde ud af, hvor fejlen er.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster