Udskiftning af joystick
Fra : Kim Madsen

Dato : 20-09-06 16:14

Er der nogen der har en god ide til hvordan man får loddet joysticket ud af
en SonyEricsson K500i telefon, helst uden at skulle til at købe specielle
loddespidser, jeg har forsøgt mig med tinsugetråd uden held, og prøvet at
varme joysticket med loddekolben også uden held, problemet er at der er 4
sidder der er loddet på og dem kan jeg ikke varme op på en gang med min
loddekolbe
på forhånd tak.
Venlig hilsen Kim Madsen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-09-06 16:22

Kim Madsen wrote:
> [...]
> varme joysticket med loddekolben også uden held, problemet er at der er 4
> sidder der er loddet på og dem kan jeg ikke varme op på en gang med min

Telecare gør det faktisk i deres Walk-in butikker. Min bror fik det
gjort på en k750i.

www.telecare.dk

Fra : Kim Madsen

Dato : 22-09-06 14:23

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Telecare gør det faktisk i deres Walk-in butikker. Min bror fik det gjort
> på en k750i.

Takker for forslaget, men jeg vil gerne selv udføre arbejdet.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-09-06 16:09

Kim Madsen wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for forslaget, men jeg vil gerne selv udføre arbejdet.

Ok. Ja så aner jeg det ikke :)

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 23-09-06 12:02

"Kim Madsen" <kim.madsen@FJERNvapnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er 4 sidder der er loddet på og dem kan jeg ikke varme op på en gang
Kan en rigtig tinsuger ikke gøre tricket? Den er langt mere effektiv frem
for tinsugertråd.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger