Nokia 9300i !
Fra : JL

Dato : 20-09-06 15:26

Hejsa.

Har fået en Nokia 9300i til brug i firmaet, har haft Nokia 6280 før som jeg
var enormt glad for, dens telefon funktioner, kamera mv. men nu er det som
at gå flere tilbage rent tlf. mæssigt med 9300i, den er jo nærmest som en
6310 som jeg havde får flere år siden!!!!

Spørgsmålet er så nu ; findes der en Nokia model som kan det samme som 9300i
( e-mail, sync.) men også er med ligesom 6280 ?

JL.

Fra : Jesper

Dato : 20-09-06 18:41

On Wed, 20 Sep 2006 16:25:41 +0200, JL wrote:

> Spørgsmålet er så nu ; findes der en Nokia model som kan det samme som 9300i
> ( e-mail, sync.) men også er med ligesom 6280 ?
>
> JL.

Huh? 6280 kan da både køre e-mail og sync.

I øvrigt er 9300i da en seriøst lækker knogle på trods af størrelsen.
Hvis de griner af dig henne på cafe'en når du hiver den op af lommen,
så forstummer latteren når du folder den ud og begynder at skrive på et
fuldt QWERTY-keyboard...

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-06 01:28

Jesper wrote:
> [...]
> Hvis de griner af dig henne på cafe'en når du hiver den op af lommen,
> så forstummer latteren når du folder den ud og begynder at skrive på

En 9500 er nu mere lækker :D og ja du har ret i folks reaktion hehe

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-09-06 13:32

JL wrote:
> [...]
> at gå flere tilbage rent tlf. mæssigt med 9300i, den er jo nærmest som en
> 6310 som jeg havde får flere år siden!!!!

Hvis det er kamera og sådan du vil have er der jo 9500.

Jeg købte 9300i fordi jeg synes kamera er en latterlig funktion i en
telefon, og fordi jeg gerne ville have fuldt keyboard.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 8500 indlæg.