SMS tone
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 12:52

Hejsa

Jeg mangler en bestemt SMS tone.. det er den der lyd fra banegården når
der kommer en meddelelse i højttaleren om fx. forsinkede toge (det sker
jo....) :)

Den er i 3 toner men kan ikke lige skrive melodien her.. hehe..

Nogle som ved hvad jeg fabler om og ved hvor jeg kan finde den i
truetone?

Evt. nogle som ligger inde med toner i samme stil, ganske korte og
effektive til sms modtagelse?

På forhånd tak ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 13:07

Martin Johansen [6000] skrev:

> Evt. nogle som ligger inde med toner i samme stil, ganske korte og
> effektive til sms modtagelse?

Jeg henter normalt hér:

http://www.findsounds.com/types.html

- men om "din" lyd er med dér er et godt spørgsmål!?
Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 13:46

In article <45112ed9$0$84023$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote:

> Jeg henter normalt hér:
>
> http://www.findsounds.com/types.html
>
> - men om "din" lyd er med dér er et godt spørgsmål!?

Jeg søger lige siden. Tak for link.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 14:00

Martin Johansen [6000] skrev:

> Tak for link.

Velbekoms!
Hans

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-09-06 13:21

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> (det sker jo....) :)
>
> Den er i 3 toner men kan ikke lige skrive melodien her.. hehe..

Den er såmænd D Es B så hvis du har adgang til en eller anden form for
tone-composer er det ikke så svært. Hvis det er en Sony-Ericsson, du har så
smid mig lige en mail, så laver jeg den til dig.

Ebbe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 13:46

In article <45113247$0$75030$14726298@news.sunsite.dk>,
"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote:

> Den er såmænd D Es B så hvis du har adgang til en eller anden form for
> tone-composer er det ikke så svært. Hvis det er en Sony-Ericsson, du har så
> smid mig lige en mail, så laver jeg den til dig.

Hej Ebbe.

Jeg har en S/E, men den lyd jeg er på jagt efter er den originale med
"stemning" og det hele.

Ved ikke om du kan klare det eller om jeg må ned på banegården og optage
lidt.. hehe.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-09-06 15:07

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg har en S/E, men den lyd jeg er på jagt efter er den originale med
> "stemning" og det hele.

Nej, det bliver bare tonerne.

> Ved ikke om du kan klare det eller om jeg må ned på banegården og
> optage lidt.. hehe.

Der er vist ikke andet for. I disse tider med bunker af forsinkelser etc.
burde det ikke tage lang tid at få noget i kassen

Ebbe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 15:09

In article <45114aee$0$75040$14726298@news.sunsite.dk>,
"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote:

> Der er vist ikke andet for. I disse tider med bunker af forsinkelser etc.
> burde det ikke tage lang tid at få noget i kassen

Hehe nej det er rigtigt.

Men jeg tog den dovne vej og fandt den på nettet via et link andetsteds
i tråden så problemet er løst ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Johnny

Dato : 20-09-06 14:31

Brug Google og søg efter "toglyde" Der findes den

Johnny

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 14:34

In article <vnbQg.51$pL6.40@news.get2net.dk>, "Johnny" <virker@ikke.dk>
wrote:

> Brug Google og søg efter "toglyde" Der findes den

Du er jo fantastisk!!!!

Tak der - liiige hvad jeg stod og søgte efter ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-09-06 16:23

Martin Johansen [6000] wrote:

> Du er jo fantastisk!!!!
>
> Tak der - liiige hvad jeg stod og søgte efter ;)

argh link nu til os andre så vi slipper for at google :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 16:29

Mikael Schøler skrev:

> argh link nu til os andre så vi slipper for at google :)

Ja! - det burde slet ikke være nødvendigt at opfordre Martin til det!
Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 16:39

In article <45115e58$0$84024$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,

> Ja! - det burde slet ikke være nødvendigt at opfordre Martin til det!

LOL

http://www.toglyde.dk/

Men den kommer nu altså som den første på google ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding