w810i - Kan man se at der er kommet en SMS~
Fra : Jan-Erik

Dato : 20-09-06 08:18

Hej gruppe,

Når min W810i har ligget lidt tid, får den en helt sort skærm.
Selvom der er kommet en SMS er skærmen helt sort. Jeg skal trykke på en knap
for at aktivere skærmen, og så kan jeg se om der er kommet en SMS.

Er det ikke muligt at få den til at vise SMS tegnet hele tiden, eller vise
klokken for den sags skyld?

/Jan-Erik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 11:55

Jan-Erik skrev:

> Er det ikke muligt at få den til at vise SMS tegnet hele tiden, eller
> vise klokken for den sags skyld?

På W800 er klokken der hele tiden men man skal kigge lidt efter - det er
ikke sådan på din?
Hans

Fra : Jan-Erik

Dato : 20-09-06 12:59

> På W800 er klokken der hele tiden men man skal kigge lidt efter - det er
> ikke sådan på din?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Nej desværre. Jeg ved ikke hvad udviklerne har tænkt på, men de har i hvert
fald fjernet den funktion der hed "dvaletilstandsur" i K750i og W800.

Surt show at "opgradere" sin telefon, og så finde ud af at den er opgraderet
lige så meget som den er "ned-graderet" :-/

/Jan-Erik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 13:04

Jan-Erik skrev:

> Nej desværre. Jeg ved ikke hvad udviklerne har tænkt på, men de har i
> hvert fald fjernet den funktion der hed "dvaletilstandsur" i K750i og
> W800.

Skod!

Det er sq lige før du skal lægge softwaren fra en W800 ind, hva?

> Surt show at "opgradere" sin telefon, og så finde ud af at den er
> opgraderet lige så meget som den er "ned-graderet" :-/

Ja, fuk!

Troede ellers den var bedre på alle planer - det var snart lissom "Stor
skrift" der forsvandt ud til højre med T68i (dét savner min hustru)
Hans