K510i og iSync
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-06 14:09

Hejsa,

K510i står ikke på Apples liste over devices der kan synce med iSync,
men mange andre nye modeller står der, dog ældre modeller end denne.

Er den så ny at den ikke er kommet på eller virker det bare ikke?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-09-06 14:27

On 2006-09-19 15:09:05 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> said:

> K510i står ikke på Apples liste over devices der kan synce med iSync,
> men mange andre nye modeller står der, dog ældre modeller end denne.
>
> Er den så ny at den ikke er kommet på eller virker det bare ikke?

Man kan jo få alternative programmer til iSync eller plugins til iSync.
Du kan evt. selv prøve at søge lidt. Det er rigtigt, at K510i ikke
dukker op mange steder. Jeg har dog fundet et plugin, man kan købe for
1,49 GBP:

<http://mobile.feisar.com/phone_plugins_23.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-06 14:34

In article <450ff040$0$20241$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,

> Man kan jo få alternative programmer til iSync eller plugins til iSync.

Jeg faldt lige over nogle.. et andet sted siges der endda at med 10.4.8
der vil der være native understøttelse af den.

> Du kan evt. selv prøve at søge lidt. Det er rigtigt, at K510i ikke
> dukker op mange steder. Jeg har dog fundet et plugin, man kan købe for
> [...]

Den kigger jeg lige nærmere på ;)

Tak for svar - jeg har nu det jeg skal bruge - enten vente eller bruge
et gratis eller billigt plugin.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding