3 numre - en telefon?
Fra : lundable@gmail.com

Dato : 18-09-06 16:19

Hej i gruppen,

Jeg har idag 3 telefonnnumre; 2 stk 70xxxxxx numre som hver især har
forskelligt formål. Dernæst har jeg et helt almindeligt GSM nummer.
Alle hos TDC:
Begge mine 70 numre har jeg fået lavet således at de bliver
viderstillet til min mobil, da jeg så altid kan besvare mine opkald.
Mit problem består nu i at jeg gerne vil have det sådan at jeg kan se
hvilket nummer som der bliver viderstillet fra når min telefon ringer.
Fx hvis en ringer til et af mine 70 numre, så sker der idag det at jeg
jo bare ser det nummer som personen ringer fra. Der kommer ikke noget
med "Opkald fra 70xxxxxx" og så personens nummer.
Idag er det lidt svært for mig at besvare telefonen korrekt, da hvert
nummer som sagt har forskellige formål. (Og nej, jeg vil ikke gå
rundt med mere end 1 mobiltelefon )

Jeg har idag snakket med TDC omkring problemstillingen, men jeg fik fat
i en trainee eller noget tror jeg, for han vidste ærligt talt ikke
særlig meget om det og hans konklusion var at det ikke er muligt,
hvilket jeg må indrømme jeg har svært ved at tro på da jeg ikke kan
være den eneste med et sådan behov (er jeg?). Jeg skrev derefter en
mail til deres kundeservice, men den besvarer de vel ikke før om et
par dage hvis ikke uger.

Er der nogle herinde der har erfaringer med ovenstående eller har en
ide til hvordan man kunne løse problemet?

På forhånd tak.

/Dinovo

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-09-06 20:16

Det lyder underligt.
Nu ved jeg godt det er små 10 år siden, men alligevel.
Jeg havde 2 mobilnumre. Fik den "ene" til at stille vidre
til den "anden". Når der så blev ringet til den "ene" kunne
jeg se at det var fra den opkaldet kom (på den "anden").
Derimod kunne jeg så ikke se numret på den der ringede.

Nu er der jo sket meget på de år, så mon ikke man kan få
det som du forestiller dig problemet løst.
Jeg er om ikke andet spændt på at høre udfaldet.