Hvilket kort passer til 6230i
Fra : leif

Dato : 18-09-06 09:47

Passer et RS-mmc incl. adapter, eller skal det være mmc kort. Kan den tage
1GB eller kun mindre??

Fra : Andseman - 6400

Dato : 18-09-06 11:24

Hvis du vil bruge RS-MMC, så skal adaptoren med, ellers så passer det
ikke...

Da jeg havde en (er skiftet til SE) havde jeg et 512 mb i min og det
fungerede perfekt, men det skulle også kunne lade sig gøre med et 1GB
kort...

Prøv evt. at låne et andet først, for evt. at teste om det virker.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-09-06 15:58

fjern@ wrote:

> Passer et RS-mmc incl. adapter, eller skal det være mmc kort. Kan den tage
> 1GB eller kun mindre??

Har et 2 gb RS-MMC i min. Vær opmærksom på at musik afspilleren er en krig
om at starte, hvis du fylder kortet med MP3 filer.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : leif

Dato : 19-09-06 08:41

"leif" <l-j@@pc.dk(fjern@)> skrev i en meddelelse
> Passer et RS-mmc incl. adapter, eller skal det være mmc kort. Kan den tage
> 1GB eller kun mindre??

Vi har fået et kingston 1GB, og sat kortet i. Det ser ud til at fungere
fint. Ringede til Midt-data, hvor vi købte det i går og spurgte hvilket der
skulle bruges. det er et rs-mmc med adapter..
mvh leif