Er dette en telefon for mig?
Fra : L.Støvring

Dato : 15-09-06 20:47

Hej i kloge hoveder i gruppen!

Jeg håber at der her er nogle eksperter, som kan øse ud af erfaringer og
gode råd ved valg af mobiltelefon!?

Jeg har pt. en Qtek, som desværre er ved at være temmelig slidt i tasterne,
og derfor skal til de døde telefoners holdeplads indenfor få dage.

Jeg er lidt "forelsket" i en Nokia 6280, men er meget i tvivl om den
opfylder mit behov. Meget konkret drejer det sig om at det ikke skal være en
telefon som er outdated i softwaren ( man hører jo om telefoner som allerede
når de går ud fra fabrikken, trænger til softwareopdateringer, og det har
jeg ikke en dyt forstand på - og hvor får man lige den slags fixet )

Med min Qtek kan jeg gå på MSN Messenger, og det er et must, så det vil jeg
ikke undværre.

Vil Nokia 6280 opfylde disse specifikke behov??

Mvh. Lisbeth
www.ps2chips.dk

Fra : Uni Bull

Dato : 16-09-06 23:30

"L.Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> skrev i en meddelelse

> Med min Qtek kan jeg gå på MSN Messenger, og det er et must, så det vil
> jeg ikke undværre.
>
> Vil Nokia 6280 opfylde disse specifikke behov??

Jeg har kun haft min 6280 i nogle få uger og benytter den
(ud over telefoni) primært som mailklient (omend jeg har nogle
problemer med at få sendt mails!).
Men der findes et utal af forskellige MSN Messenger klienter
som kan installeres og anvendes...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ped

Dato : 17-09-06 21:43

L.Støvring skrev:
> [...]
> ikke undværre.
>
> Vil Nokia 6280 opfylde disse specifikke behov??

Min Nokia 6280 er 3 måneder gammel nu, og jeg er rigtig godt tilfreds
med den. Jeg bruger ganske vist ikke Messenger, men den blev leveret med
et chatprogram, som jeg heller aldrig har brugt. Jeg har set at nogle
selskaber - bl.a. 3 - tilbyder den med Messenger fra i efteråret.
Desuden kan man - som Uni skriver - downloade og installere forskellige
klienter.

Jeg bruger min til samtale, sms, email, data og navigation, og det hele
virker upåklageligt. Derudover har den et fremragende 2 megapixel
kamera, en rigtig god skærm, som man også kan se film på (når de er
konverteret til det rigtige format), og god radio.

Det eneste jeg kunne ønske mig bedre er batterilevetiden. Ved ren stand
by kan den vel holde en halv snes dage, men den skal ikke bruges meget
før man er nede på et par dage, eller hvis man bruger navigationen med
bluetooth kontakt med GPS enheden og konstant lys på skærmen er vi nede
på få timer.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280