SonyEricsson W810 alternativ?
Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-06 07:58

Hej

Jeg vil købe en musikmobil og W810 er jeg meget varm på.
Synes dog det er irriterende at man skal have et multistik i for at bruge
høretelefonerne.

Men findes der nogle gode alternativer til W810?

--
Denn!s H

Fra : Andseman - 6400

Dato : 15-09-06 09:07

Hvad er det for et multistik du hentyder til...

Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-06 11:05

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for et multistik du hentyder til...

Jeg gik ud fra at man sætter hovedtelefonerne til via et bredt multistik i
bunden af telefonen, og ikke direkte via et minijack.
Men det er måske ikke rigtigt?

--
Denn!s H

Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-06 11:11
Fra : Andseman - 6400

Dato : 15-09-06 12:12

Så er jeg med !

Ved ikke lige hvad der skulle være af muligheder, hvis du gerne vil slippe
for stikket.

- Selvfølgelig er der jo bluetooth forbindelsen.

Har også selv en W810i, og går og overvejer noget bluetooth hovedtelefoner,
netop for at slippe for div. ledninger....

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-09-06 12:18

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> wrote in

> Har også selv en W810i, og går og overvejer noget bluetooth
> hovedtelefoner, netop for at slippe for div. ledninger....

Overvej det nøje. Lydkvaliteten får et (for nogen) voldsomt knæk i den
forkerte retning.

Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-06 14:01

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> Overvej det nøje. Lydkvaliteten får et (for nogen) voldsomt knæk i den
> forkerte retning.

Det er netop lydkvaliteten jeg lægger meget vægt på.

--
Denn!s H

Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-06 14:01

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Har også selv en W810i, og går og overvejer noget bluetooth
> hovedtelefoner, netop for at slippe for div. ledninger....

Er du 'ellers' glad for telefonen - ville du have købt en anden i dag?

--
Denn!s H

Fra : Andseman - 6400

Dato : 15-09-06 14:05

Det kan jeg kun sige ja til. Har haft den i små 14 dage, og den holder fint
strøm (har ikke været ladet op endnu).

Der er rigeligt med plads (512 MB), som kan udvides op til 2 GB (muligvis
4GB).

Har så ikke lige prøvet hovedtelefonerne af endnu, men jeg har ladet mig
fortælle, at de kanont godt.

Fra : Nicolai

Dato : 15-09-06 17:27

> Det kan jeg kun sige ja til. Har haft den i små 14 dage, og den holder fint
> strøm (har ikke været ladet op endnu).

Min holder så 2 døgn ved lidt tungt brug - ligger din og laver intet?

Fra : Andseman - 6400

Dato : 15-09-06 18:38

Den bliver brugt flittigt !

Fra : Nicolai

Dato : 15-09-06 21:48

> Den bliver brugt flittigt !

Alt er relativt!

Fra : Nicolai

Dato : 15-09-06 23:36

> Alt er relativt!

Også min tanke. Men denne gang har Andseman aka Sredna aka Anders aka S aka
A altså ret, han tager den flittigt i hånden for at tjekke om ikke han
skulle have bare én ven, som ville skrive en besked til ham. Vi andre kalder
jo selvfølgelig ikke den slags for "brug".

Nicolai

Fra : Peter D.

Dato : 16-09-06 13:04

Hej.

> Også min tanke. Men denne gang har Andseman aka Sredna aka Anders aka S
> aka A

samt A-6400 og Sønderbronx......

> altså ret, han tager den flittigt i hånden for at tjekke om ikke han
> skulle have bare én ven, som ville skrive en besked til ham. Vi andre
> kalder jo selvfølgelig ikke den slags for "brug".

Precis, og så skal det også lige med at 50% af hvad han skriver er direkte
løgn.
- resten er bare 100% forkert......

--
Peter

Fra : Andseman - 6400

Dato : 16-09-06 06:07

Ja, det er det jo !

Fra : Nicolai

Dato : 15-09-06 17:40

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg vil købe en musikmobil og W810 er jeg meget varm på.
> Synes dog det er irriterende at man skal have et multistik i for at bruge
> høretelefonerne.

Du skal jo lige være klar over, at det multistik der sidder til den, der kan
du sætte dit minijack stik i mikrofonen, således at du kun skifter
ørepropperne. Så har du mulighed for at både høre musik og og snakke med
dine egne hørebøffer. Det er faktisk genialt i forhold til Nokia, hvor når
du sætter hørebøffer i jackstik, så kan du ikke også bruge mikrofon.

> --
> Denn!s H

Nicolai

Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-06 19:07

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dine egne hørebøffer. Det er faktisk genialt i forhold til Nokia, hvor når
> du sætter hørebøffer i jackstik, så kan du ikke også bruge mikrofon.

Ok - det lyder faktisk ret fint.

Denn!s H