Ordbog - kan jeg slette nogle "forkerte" o~
Fra : allan

Dato : 15-09-06 07:19

Hej

Har en Nokia 5140i
Der er nogle ord i ordbogen som jeg gerne vil slette.

Kan ikke finde mulighed for sletning af disse ord.

Kan det mon lade sig gøre?

Allan

Fra : Per Jensen

Dato : 15-09-06 15:51

allan skrev:
> Har en Nokia 5140i
> Der er nogle ord i ordbogen som jeg gerne vil slette.
>
> Kan ikke finde mulighed for sletning af disse ord.
>
> Kan det mon lade sig gøre?
>
> Allan

Hej Allan.

Hvis det er ord, der ikke er der fra Nokia's side så kan du fjerne dem
ved at bruge funktionen der hedder noget med "gendan
fabriksindstillinger" et sted i menuerne. - Burde være nemt at finde.

Du skal være opmærksom på, at evt. egne ringetoner o.l du har overført
til telefonen går tabt ved denne operation.

// Per.