punkt1 mobil
Fra : Lars Raaby

Dato : 14-09-06 20:38

wow sikke da nogle priser de kommer med *g*

Er det nogle der kender sangen om gyngerne og karusellen?

http://www.punkt1mobil.dk/

Det er jo helt til grin.....

--
MVH Lars
-SE K750i + Telmore

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 20:41

Lars Raaby skrev:

> wow sikke da nogle priser de kommer med *g*

UnoTel forever!
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 14-09-06 20:55

Hej.

> UnoTel forever!

Precis, kan ikke siges bedre.....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 21:59

Peter D. skrev:

> Precis, kan ikke siges bedre.....

Hæ hæ!
Hans

Fra : Johnt

Dato : 16-09-06 00:45

> [...]

Jeg syntes, at Punkt1mobil er billigere end Unotel.

F.eks. Punkt1mobil 39 øre i minuttet. Unotel 63 - 48 øre i minuttet.

Det er ihvertfald billigere der hvor jeg kommer fra.

Hilsen
Johnt

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-09-06 06:50

Johnt skrev:

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes, at Punkt1mobil er billigere end Unotel.
>
> F.eks. Punkt1mobil 39 øre i minuttet. Unotel 63 - 48 øre i minuttet.

UnoTel (UT) er i det mindste gratis ved familieordninger.

Punkt1mobil:

sms = 39 øre (UT = 16 øre)

opkaldsafgift = 39 øre (UT = 25 øre / 1,00 kr. ved familieordning, hvor som
sagt selve samtalen er gratis)

afregning pr. påbrgyndt minut (UT pr. sekund)

abb. pr. md. = 9,00 kr. (UT ingen abb.)

> Det er ihvertfald billigere der hvor jeg kommer fra.

Okay.
Hans

Fra : Happy

Dato : 16-09-06 11:42

> wow sikke da nogle priser de kommer med *g*
> Er det nogle der kender sangen om gyngerne og karusellen?
> http://www.punkt1mobil.dk/
> Det er jo helt til grin.....

Ja, endnu et totalt overflødigt mobilselskab.

--
"Mr. Happy"
Ved direkte mail, fjern nød-opkaldsnummeret.