W810i Låser
Fra : Nicolai

Dato : 11-09-06 16:35

Min nye W810i låser - det sker ofte ifm. mms etc - mon jeg skal opgradere
softwaren? Hvor og hvordan?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 11-09-06 18:05

Nicolai skrev:
> Min nye W810i låser - det sker ofte ifm. mms etc - mon jeg skal opgradere
> softwaren? Hvor og hvordan?

http://surl.dk/1se/
eller
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10376&fid=21839&esi=true

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Brian Schelde

Dato : 11-09-06 18:43

"Bjarke Ravn-Jonsen" <news@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> http://surl.dk/1se/
> eller
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10376&fid=21839&esi=true

Det kan godt være det løser dit problem, men du risikerer at den skifter til
engelsk i telefonen og man kan ikke skifte tilbage, det kræver et besøg hos
det sted du har købt den. Det var i hvert fald svaret jeg fik fra SE da det
skete for mig

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-09-06 19:49

Brian Schelde wrote:

> [...]
> det sted du har købt den. Det var i hvert fald svaret jeg fik fra SE da det

Det er så ikke sandt. Jeg sendte min til Telecare i Esbjerg og de
fiksede det. SE svarede mig at jeg skulle forsøge at sende til dem.

Fra : Nicolai

Dato : 11-09-06 20:22

Burde det via menuen i telefonen virke? lige nu siger den at den ikke kan
downloade den funde update

Fra : Brian Schelde

Dato : 11-09-06 23:04

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Burde det via menuen i telefonen virke? lige nu siger den at den ikke kan
> downloade den funde update

Det har jeg aldrig fået til at virke med min telefon, det andet virkede, jeg
fik den opdateret til en nyere, men engelsk version.

Fra : Nicolai

Dato : 12-09-06 07:43

> Det har jeg aldrig fået til at virke med min telefon, det andet virkede,
> jeg fik den opdateret til en nyere, men engelsk version.

Er der forbedringer eller kun bugfixes?

Desuden stopper programmet ved opstarts-videoen - eller, den gentager sig
igen og igen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-09-06 06:41

Nicolai wrote:

> Burde det via menuen i telefonen virke? lige nu siger den at den ikke kan
> downloade den funde update

Jeg har heller aldrig fået det til at virke.

Fra : Brian Schelde

Dato : 11-09-06 23:03

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er så ikke sandt. Jeg sendte min til Telecare i Esbjerg og de fiksede
> det. SE svarede mig at jeg skulle forsøge at sende til dem.
Ja, men det ændrer ikke på at du er nødt til at skulle undvære din telefon
nogen dage, bare fordi SE ikke helt har styr på deres opdateringsservice.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-09-06 06:41

Brian Schelde wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men det ændrer ikke på at du er nødt til at skulle undvære din telefon
> nogen dage, bare fordi SE ikke helt har styr på deres opdateringsservice.

Det er helt rigtigt ja.