Kort svartid..
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 08-09-06 18:50

Hejsa.

Lige et kort, og måske lidt dumt spørgsmål.

Men hvis en telefon stiller om til telefonsvarer efter kun 2 ring, kan man
selv ændre på dette ?

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-06 11:08

ja
- enten via en menu i telefonen
- eller ved at sende en kode (egentlig det samme som via menuen bare du selv
kender den kode der skal sendes)
- eller via hjemmesiden for den telefon udbyder du har.

hvis du har problemer med at få det til at fungere så kig i manualen
eller ring / mail til din udbyder

mvh Thomas G

Fra : Mark Beaumont

Dato : 09-09-06 14:12

Martin Jørgensen wrote:
> Men hvis en telefon stiller om til telefonsvarer efter kun 2 ring,
> kan man selv ændre på dette ?

http://mobilsiden.dk/?aId=1490

Vh Mark

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-09-06 15:59

> [...]
>
> Lige et kort, og måske lidt dumt spørgsmål.
>
> Men hvis en telefon stiller om til telefonsvarer efter kun 2 ring, kan man

Takker for 2 gode svar.
Har rodet rundt i telefonen, og stirret mig blind i manuellen.

Så prøver lidt med den kode.

1000 tak.

Mvh
Martin