Nogen der genkender denne mobiltelefon?
Fra : Jørgen Lyng

Dato : 06-09-06 14:51

Jeg har set en mobiltelefon som jeg kunne være
interesseret i, men jeg kan ikke se hvilket
mærke/model det er.

http://politiken.dk/it/article168823.ece

Nogen der kan hjælpe?

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 06-09-06 15:14

Jørgen Lyng <jlyng@ziname.com> posting:

>Jeg har set en mobiltelefon som jeg kunne være
>interesseret i, men jeg kan ikke se hvilket
>mærke/model det er.
>
>http://politiken.dk/it/article168823.ece

Den hedder jo "qtek" eller "otek" -- står på den (hurra for Operas
zoom) -- så det skulle vel være muligt at søge efter den.

En hurtig Google-søgning giver dig
<http://klingtech.dk/smartphone/qtek/qtek-8300-smartphone.php>, som
ligner ganske godt.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.amnesty.dk/stoptortur/protest/

Fra : Andseman - 6400

Dato : 06-09-06 15:15

Der står Qtek i hjørnet, men hvilken model det er, ved jeg ikke...

Fra : Jørgen Lyng

Dato : 06-09-06 15:20

Andseman - 6400 skrev:

>Der står Qtek i hjørnet, men hvilken model det er, ved jeg ikke...

Det er en model 8300

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-09-06 15:21

Jørgen Lyng skrev:

> Jeg har set en mobiltelefon som jeg kunne være
> interesseret i, men jeg kan ikke se hvilket
> [...]
Jeg tror det er den her:

http://www.gsmarena.com/qtek_8100-1173.php

eller den her:

http://www.gsmarena.com/qtek_8300-1252.php

Fra : Per Jensen

Dato : 06-09-06 18:25

Jørgen Lyng skrev:
<KLIP>

> Nogen der kan hjælpe?

Ja da!
Det er en Qtek 8100. som du kan se her: kortlink.dk/2ynt

Der er snart kommet mange modeller siden, men hvis den kan fås billigt
er den sikkert fed. Jeg kan ihvertfald godt lide designet på den.

Hilsen Per, en Qtek 9100-Ejer.

// Per.