3G, flere net?
Fra : Brian Tingholm

Dato : 05-09-06 20:25

Er der flere der har 3G net i DK eller findes der kun ét?
er der et sted man kan se hvikle områder der dækkes?

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-09-06 20:36

Brian Tingholm wrote:

> Er der flere der har 3G net i DK eller findes der kun ét?
> er der et sted man kan se hvikle områder der dækkes?

Jeg ved at TDC og 3 har. TDC's dækning kan du sikkert finde på deres
hjemmeside.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jakob

Dato : 05-09-06 21:43

Brian Tingholm wrote:
> Er der flere der har 3G net i DK eller findes der kun ét?
> er der et sted man kan se hvikle områder der dækkes?

Der er selfølgelig selvsskabet "3" og TDC Mobil som har det..

Kig evt på www.mastedatabasen.dk (mener jeg den hedder) og se det :)

Fra : Brian Tingholm

Dato : 06-09-06 22:08

> Kig evt på www.mastedatabasen.dk (mener jeg den hedder) og se det :)

Kanon godt link... kan se at der er en 3G mast ca 400m fra hvor jeg bor...
men kan ikke se hvem den tilhører, men da tdc vist kun dækker de største
byer er det nu nok 3...

Kan samtidig se at der er en del planlagte master også... men der står
desværre ikke nogen forventet dato for drift...

Tror jeg ender med bare at bruge GSM selv om det er en 3G mobil jeg har...

Tak for hjælpen begge to...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-09-06 19:32

Brian Tingholm skrev den 06-09-2006 23:08:

> Kanon godt link... kan se at der er en 3G mast ca 400m fra hvor jeg bor...
> men kan ikke se hvem den tilhører, men da tdc vist kun dækker de største
> byer er det nu nok 3...

Jo man kan. Prøv at klikke på tallet. Der åbner sig et andet vindue,
som fortæller selskabets navn.

3 hedder noget i retning Hi3G i den sammenhæng.

mvh

Carsten Riis, der udtaler sig på egne vegne.

Fra : Brian Tingholm

Dato : 09-09-06 09:49

> Jo man kan. Prøv at klikke på tallet. Der åbner sig et andet vindue, som
> fortæller selskabets navn.
>
> 3 hedder noget i retning Hi3G i den sammenhæng.

Du har da ret... jeg kunne ikke lige se skoven for bare træer...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk