Problem med email fra SE K800i...
Fra : Magnus

Dato : 05-09-06 16:46

Når jeg sender en email fra min SE K800i og vedhæfter et jpg billed fra
telefonen så kan jeg ikke læse det på nettet.

Når jeg går på nettet hvor jeg har et system tilsvarende Hotmail til at læse
emails så kan jeg ikke læse det vedhæftede billed.
Det ligger bare på serveren men jeg kan ikke læse det som et jpg billed.
Åbner jeg det fx. i en texteditor så står der blot "Xa!Exif"

Jeg benytter JMail på serveren til at læse mine emails og det virker fint
med alle mail sendt fra mailprogrammer også fra min gamle telefon SE K700i
men hvorfor ikke med SE K700i?

Koder K800i de vedhæftede filer på en anden måde end K700i og alle andre
mailprogrammer?

Er der ikke en der kan hjælpe mig ?

/Magnus