Unotel er det billigste pt.
Fra : Per

Dato : 05-09-06 14:47

Unotel er det billigste mobilselskab pt.

Flere spørger ofte om dette emne - og de er vist ikke slået endnu.

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-09-06 15:01

Per skrev:

> Unotel er det billigste mobilselskab pt.

Nej. Min kammerat har abonnement hos TDC, og hans regning ville
stige voldsomt hvis han skiftede over til Unotel. Han ringer og
sms'er meget.

--
Bertel

Fra : Kim S

Dato : 05-09-06 16:12

> Nej. Min kammerat har abonnement hos TDC, og hans regning ville
> stige voldsomt hvis han skiftede over til Unotel. Han ringer og
> sms'er meget.

Svjv er TDC's priser, både minut og opkald, dyrere end
UnoTel, så hvo'n hænger det sammen ?

Mvh, Kim

Fra : Snuden

Dato : 05-09-06 16:57

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

Nå! Jeg bruger maxtale hos TDC og taler ca 15 timer om måneden for 550 Kr.
incl. opkaldsafgifter. Kan unotel gøre det billigere??

Snuden

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-09-06 17:07

Tue, 5 Sep 2006 17:57:18 +0200, skrev Snuden, på 17 linier, i
<44fd9e5c$0$12703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

>Nå! Jeg bruger maxtale hos TDC og taler ca 15 timer om måneden for 550 Kr.
>incl. opkaldsafgifter. Kan unotel gøre det billigere??
>
>Snuden

Ja 500 kr for 200 opkald der vare ca. 15 timer

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Snuden

Dato : 05-09-06 17:14

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Tue, 5 Sep 2006 17:57:18 +0200, skrev Snuden, på 17 linier, i
> <44fd9e5c$0$12703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

> Ja 500 kr for 200 opkald der vare ca. 15 timer

Hvor kommer de 200 opkald fra? Jeg har ca 500 opkald månedlig. Det ville hos
unotel koste 500x0,25 + 900 x 0,63= 692,- Kr altså 142 Kr dyrere end hos
TDC...Så deeeet

Snuden

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-09-06 17:42

Har du regnet helt rigtigt ?

500x0,25 = 125,-
900x0,63 = 435,96

Det giver 560,96...

Fra : Snuden

Dato : 05-09-06 17:51

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Har du regnet helt rigtigt ?
>
> 500x0,25 = 125,-
> 900x0,63 = 435,96
>
> Det giver 560,96...

Jeg tror du skal have skolepenge tilbage

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-09-06 18:27

Sønderbronx (6400) skrev:

> Har du regnet helt rigtigt ?

Ja, det har han.

900 * 0,63 = 567,-

Summen bliver 692.

--
Bertel

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-09-06 19:45

Det var regnemask. der ikke rigtigt virkede...sorry.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-09-06 21:46

> Det var regnemask. der ikke rigtigt virkede...sorry.

Helt sikkert, det skal du ikke tænke på - det er ofte forekommende at
sådan nogle fejler ;)

--
Michael

Fra : Per

Dato : 06-09-06 05:26

> [...]
>
> Hvor kommer de 200 opkald fra? Jeg har ca 500 opkald månedlig. Det ville
> hos unotel koste 500x0,25 + 900 x 0,63= 692,- Kr altså 142 Kr dyrere end

I glemmer helt den faktor at man kan ringe til op til 3 numre i der er
tilmeldt samme konto for kun 1 kr med Unotel. OG dette Uanset samtaletiden.
Dvs at man fx. inden for husstsanden kan tale sammen i timevis - ja endda
bruge telefonen som lydovervågning - til kun 1 kr. (plus opkladsafgift) -
man skal overhovedet ikke tænke på at længden af samtalen.

Dette parameter kan rykke jeres regnestykke(r) helt vildt.

/Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-06 08:37

Per skrev:

> I glemmer helt den faktor at man kan ringe til op til 3 numre

*9* (i alt 10) numre.
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-09-06 10:17

Per skrev:

> I glemmer helt den faktor at man kan ringe til op til 3 numre i der er
> tilmeldt samme konto for kun 1 kr med Unotel.

Jeg glemmer det ikke. Min pointe er at man ikke kan udnævne én
aftale til at være den universelt billigste. Det kommer helt an
på samtalemønstret.

--
Bertel

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-09-06 14:49

> Unotel er det billigste mobilselskab pt.
>
> Flere spørger ofte om dette emne - og de er vist ikke slået endnu.

Kommer an på ens forbrugsmønster - for visse kunder vil andre selskaber
være langt billigere

--
Michael

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-09-06 20:11

Hvis du har et meget lavt forbrug så ja, ellers ikke !.

Fra : Peter D.

Dato : 07-09-06 15:09

Hej.

> Hvis du har et meget lavt forbrug så ja, ellers ikke !.

Ikke nødvendigvis lavt forbrug, bare du har et forbrugsmønster der passer
til Unotel......

Vi taler en hel del, men det er næsten altsammen inden for familien, som er
tilmeldt sammen..... så bortset fra 1 krone i opkald så taler vi gratis.....
og så kan man lige så godt få snakket igennem....

--
Peter