fejl i k750i
Fra : jequinox@gmail.com

Dato : 05-09-06 10:51

min tlf. SE k750i har fået en mystik fejl. Den tror at batteriet er
løbet ud og bipper med advarselstonerne. Batteriet er helt ny og det
samme er opladeren. Softwaren er også opdateret.

Den har konstant været til reperation hos telecare siden maj måned.
Jeg har fået den retur og har konstateret at fejlen er der stadig.
Denne gang har jeg fået den tilbage og nu kan tlf slet ikke tænde.
jeg har købt tlf i bilka sidste år i aug mdr.

jeg er lidt træt af tlf. at den ikke virker og har også måtte
undvære den meget længe. Hvilke muligheder har jeg? jeg kan sende den
til reperation igen men tror bare at jeg får den retur uden at der
blvier lavet noget på den. Kan jeg vise bilka reparations kvittering
og bede dem om at give mig et nyt tlf..??

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-09-06 12:29

Vil mene at efter den efter 3. gang, skulle være byttet ud med en ny.

Tag den med til Bilka, og så hør om de vil bytte den ud....

Fra : Steen Suder

Dato : 05-09-06 19:05

jequinox@gmail.com wrote:

> min tlf. SE k750i har fået en mystik fejl. Den tror at batteriet er
> løbet ud og bipper med advarselstonerne. Batteriet er helt ny og det
> samme er opladeren. Softwaren er også opdateret.

Er det et org. SE BST-37, du har sat i?

Jeg har netop prøvet to nye, men uorg. batterier i min SE K750i, og ingen af
dem virker som "forventet".

<KLIP>

--
Steen Suder