Nokia 6230i i toilet
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-08-06 16:53

hvad kan der gøres med en nokia mobil der har været i tur i "tønden" ?
- kan den reddes eller er den til at smide ud ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-06 17:27

Johnny B [2000] wrote:

> hvad kan der gøres med en nokia mobil der har været i tur i "tønden" ?
> - kan den reddes eller er den til at smide ud ?

Det var da noget lort!

Ud fra tilsvarende erfaringer med en trådløs telefon (jeg havde
heldigvis lige skyllet!) så er mit råd at pille batteriet ud og skil
telefonen ad så meget du kan. Dvs. af med coveret.

Lad den så ligge og tørre længe - 1-2 uger - gerne på et lunt sted.

Martin

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 30-08-06 17:37

Chronograph skulle kunne fixe den, men det koster vidst 500,-

Fra : Peter D.

Dato : 02-09-06 15:52

Hej.

> Chronograph skulle kunne fixe den, men det koster vidst 500,-

@ Sønderbronx aka Anders (A-6400)

Hvis du ikke gider at chekke tingene,inden du udtaler dig så skulle du
hellere lade være !

Det koster faktisk kun 250.- at få repereret en vandskadet telefon hos
http://www.chronograph.dk/

--
Peter