nokia 6230 problem
Fra : jens andersen

Dato : 30-08-06 16:07

hej
har en 6230 hvor der på skærmen er vist et lille headset lignende ikon, jeg
kan godt høre når folk ringer, men kan ikke høre noget når jeg taget mobilen
og heller ikke høre toner osv... uden at have et headset sat
i...HVORFOR??????????? og inden nogen siger slå headset fra osv så har vi
prøvet det og vi har gendannet til fabriksindstillinger INTET HJÆLPER??????

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 30-08-06 19:42

"jens andersen" <jenssanne@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i...HVORFOR??????????? og inden nogen siger slå headset fra osv så har
> vi prøvet det og vi har gendannet til fabriksindstillinger INTET

En mulighed er at den er fugtskadet omkring bundstikket.
mvh tp

Fra : jens andersen

Dato : 30-08-06 20:29

ok og kan det laves og kan det svare sig

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-08-06 20:37

jens andersen wrote:

> ok og kan det laves og kan det svare sig

Tag lige en slapper. Det er sgu ikke vores skyld din telefon ikke virker.
Tal pænt og høfligt. Jeg er faktisk overasket over at du overhovedet fik
svar på dit foregående spørgsmål.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : jens andersen

Dato : 31-08-06 06:51

undskyld men nu spurgte jeg jo bare om han vidste om det kuinne laves
vi har nok fået det forkerte ben ud af sengen hva......

Fra : Lasse Jensen

Dato : 31-08-06 19:14

jens andersen wrote:

> undskyld men nu spurgte jeg jo bare om han vidste om det kuinne laves
> vi har nok fået det forkerte ben ud af sengen hva......

Egentlig ikke. Husk bare på at der ikke er nogen her der får løn for at
hjælpe dig her. Kig evt. på www.usenet.dk, hvis du er i tvivl om hvad jeg
mener.

FUT til dk.snak.off-topic

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-06 14:15

Lasse Jensen wrote:

> Tag lige en slapper. Det er sgu ikke vores skyld din telefon ikke
> virker. Tal pænt og høfligt. Jeg er faktisk overasket over at du
> overhovedet fik svar på dit foregående spørgsmål.

Hvor skriver han det er din skyld ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 30-08-06 20:39

Det er ikke sådan at lyden er slået fra ?

Fra : jens andersen

Dato : 31-08-06 06:51

nej har tjekket og prøvet men intet hjælper

Fra : Rasmussen

Dato : 30-08-06 21:28

Hej,

Jeg kender en der engang havde det samme problem. Måden vi løste det på var,
at tilslutte et headset til telefonen. Da headsettet efterfølgende blev
fjernet igen, forsvandt problemet.

Så hvis du ikke har et headset skal du finde en der har.

Mvh
Rasmussen

Fra : jens andersen

Dato : 31-08-06 06:52

hej
har vi også prøvet desværre....... intet hjalp

Fra : Niels Bjerretoft Esp~

Dato : 30-08-06 21:40

> [...]
> i...HVORFOR??????????? og inden nogen siger slå headset fra osv så har
> vi prøvet det og vi har gendannet til fabriksindstillinger INTET

har selv oplevet at min 6230 ikke vil skifte tilbage til normal, efter at
have siddet i bilens stik, prøv at slukke tlf og tage batteri ud, spray lidt
med kontaktrens i bundstiket og lad det tørre, sæt batteri i igen og tænd
tlf igen og vælg en anden tilstand eks, udendørs, og sæt heatsættet på og
træk det ud igen evt et par gange,
venlig hilsen ,NBE

Fra : jens andersen

Dato : 31-08-06 06:53