HCT TyTN / QTek 9600 eller ????
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-08-06 20:08

Hej gruppe

Tiden er inde til at skifte telefon. For en gangs skyld vil jeg ikke
købe en ældre brugt model, men derimod det nyeste nye. Jeg har nemlig
behov for stor datakraft i mit arbejde.

Jeg har kigget på HCT TyTN (Qtek 9600) som ser ud til at være en telefon
lige efter mit valg. Men er der andre mærker/modeller jeg bør kigge på?

Jeg har følgende minimumskrav :

Qwerty-tastatur
Wlan
Bluetooth
3G eller bedre
Godt med ram

Mit behov er at kunne gå på nettet og servicere forskellige
internetapplikationer hvorsomhelst fra. Dvs. ud over browser skal der
være en teksteditor, ftp-klient etc. Det er også ok hvis disse ting skal
installeres efterfølgende.

Jeg vil også gerne høre fra nogen som allerede har denne telefon!

Takker og bukker

Martin

Fra : BorreBoy

Dato : 30-08-06 05:12

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget på HCT TyTN (Qtek 9600) som ser ud til at være en telefon
> lige efter mit valg. Men er der andre mærker/modeller jeg bør kigge på?

Jeg står selv og tripper mellem TyTN og SE P990i. Der skulle komme en
sammenligning af dem i næste nummer af Mobil.nu
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200608/28/20060828103534_MDK_Administratorer857/20060828103534_MDK_Administratorer857.dbp.asp

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-06 08:56

BorreBoy wrote:

> Jeg står selv og tripper mellem TyTN og SE P990i. Der skulle komme en
> sammenligning af dem i næste nummer af Mobil.nu
> [...]

Spændende, den test vil jeg se frem til!

Martin