Opera 8 vs. Nokia browser
Fra : Jan Tønder

Dato : 29-08-06 09:31

Hejsa.

Jeg overvejer at købe SE P990i, Nokia E61 eller N80. Én af de mest
afgørende funktioner for mig er HTML kompatibiliteten. Sony E. gør
brug af Opera 8 browseren og Nokia af deres egen Nokia browser - men
hvilken er bedst?

Håber på nogle kvalificerede svar

Hilsen Jan T

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 29-08-06 15:42

Jan Tønder <lotte.jan@8FWPLmail.dk> (slet 8FWPL) posting:

Måske du kan bruge http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/devices/

--
What is life, except excuse for death,

http://www.amnesty.dk/stoptortur/protest/

Fra : Jan Tønder

Dato : 29-08-06 20:34

> Måske du kan bruge http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/devices/

Tak for linket - vil jeg checke ud

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-08-06 22:17

Jan Tønder <lotte.jan@8FWPLmail.dk> (slet 8FWPL) writes:

> Opera 8 browseren og Nokia af deres egen Nokia browser - men hvilken
> er bedst?

Den på min N73 er jeg ihvertfald imponeret over (efter en lille smule
brug). Dens html-rendering er glimrende (omend ikke altid så
display-venlig) og browseren fungerer endda med Jyske Banks netbank
(der så også er kompatibel med en hel del browsere).

Der står lidt mere om den her:
<http://www.s60.com/business/productinfo/applicationsandtechnologies/webrowser/>
--
mvh Jes Vestervang