Styresystem på mobil
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-08-06 20:24

Hej gruppe,

Findes der en oversigt på nettet så man kan se fx. hvilke mobiler der
kører med Symbian system?

Jeg spørger fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal vælge... Har
overvejet en Samsung E730 men den kan jo sådan set ikke noget andet end
min N6230i andet end bedre skærm... har overvejet at vælge en lidt mere
advanceret som afspiller film mv meget bedre og på større skærm. Men dur
det i længden eller er det bare fancy og smart i starten?

Jeg er mere eller mindre ligeglad med mærket...

Nogle forslag?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Per Bau

Dato : 27-08-06 21:49

S60 mobiler her http://www.s60.com/life/s60phones

--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-08-06 22:53

In article <44f2054c$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> wrote:

> http://www.s60.com/life/s60phones

Tak for det - det er lige det jeg mangler :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding