6230i, MP3 og stort MMC kort
Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-08-06 20:09

Jeg bruger min 6230i som MP3 afspiller og har derfor smidt et 2 gb MMC kort
i den. Det virker fint, men musikafspilleren er en krig om at starte. Er
der nogen løsninger på det? Playlists, hvor al info i forvejen står, en
alternativ afspiller (kan det overhovet lade sig gøre, når skidtet kun har
Java?), opgradering af firmware? Har iøvrigt 3.70 på den.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Dan Andersen

Dato : 24-08-06 22:36

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alternativ afspiller (kan det overhovet lade sig gøre, når skidtet kun har
> Java?), opgradering af firmware? Har iøvrigt 3.70 på den.

Godt nok ikke svar på dit spørgsmål, men det er da godt mærkelig, at den kan
klare et 2Gb kort... I brugsanvisningen står der max. 512 Kb..
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-08-06 04:17

Dan Andersen wrote:

> "Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt nok ikke svar på dit spørgsmål, men det er da godt mærkelig, at den
> kan klare et 2Gb kort... I brugsanvisningen står der max. 512 Kb..

Ja, men med 14 dages returret tænkte jeg det var værd at præve.

Fra : Madsen58

Dato : 30-08-06 21:32

Dan Andersen wrote:
> "Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Godt nok ikke svar på dit spørgsmål, men det er da godt mærkelig, at
> den kan klare et 2Gb kort... I brugsanvisningen står der max. 512 Kb..

Det er rigtigt og på deres hjemmeside skriver de 1GB
http://www.nokia.dk/phones/6230i/features.php

--
Hilsen Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-06 14:34

> [...]
> alternativ afspiller (kan det overhovet lade sig gøre, når skidtet kun har
> Java?), opgradering af firmware? Har iøvrigt 3.70 på den.

Min MP3-afspiller er også længe om at starte op men jeg har også næsten 100
musiknumre den skal holde styr på og jeg tror at det er her problematikken
ligger. Jeg bruger ikke min musikafspiller ret meget så det gør ikke så
meget. Mit MC-kort er på 512 MB.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : oz1ups

Dato : 25-08-06 20:00

Den tager kun lang tid om, at starte første gang efter du tænder den.
Hvis du vil undgå den ventetid, så undlad, at slukke telefonen.
Ja. Den virker fint både med 1GB og 2GB. Bruger selv 2GB og bluetooth
til, at høre lydbøger. Der kan ligge 2 store romaner i fin kvalitet
på sådan et kort, men afspillerren er elendig. hvis man spoler
særligt længe skifter den til næste fil på trods af, at filen var
meget længere.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-08-06 21:34

oz1ups wrote:

> Den tager kun lang tid om, at starte første gang efter du tænder den.
> Hvis du vil undgå den ventetid, så undlad, at slukke telefonen.

Det er såmænd heller ikke noget jeg gør med vilje