Soney-Ericsson W300i
Fra : brik

Dato : 24-08-06 12:47

Er der nogen der har erfaring med denne telefon ?

Købte den til min datters 10 års fødselsdag for 1 måned siden, men
vi opdagede at telefonen ikke ville connecte til PC via USB. Købte så
et helt nyt (originalt) USB kabel for at kunne udelukke at det skyldtes
defekt kabel; stadig ingen connection :(

Indleverede så telefonen til reperation og efter 3½ uges ventetid kom
den så tilbage igår. Der var "skiftet diverse komponenter og
opdateret til nyeste software. Telefon testet og fundet OK"
Fint ... tænkte jeg og tilsluttede telefonen til PC; stadig ingen
connection :(

Så installerede jeg PC Suiten på min bærbare fra jobbet og prøvede
dér; stadig ingen connection :(

Burde PC'en (XP Pro) ikke reagere såsnart telefonen tilsluttes via USB
? Det går den da med ALT andet PnP ... men IKKE med telefonen.

Hvis man desuden tilslutter telefonen mens den er slukket og så
tænder telefonen, så looper telefonen om-og-om-igen i opstarten; den
bliver aldrig klar. Dét må da også være en fejl ??

Jeg er under et KÆMPE pres for at få en løsning på dette problem
(dem der har børn véd hvad jeg taler om)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-08-06 16:04

"brik" <brian.ikkala@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kender til presset, har selv en datter.
Hendes w300i havde kabel med plus div. programmer og der har funket fint.

Prøv at starte forfra og gør det i den rigtige rækkefølge.

Venlig medfølende hilsen
Jesper c",)

Fra : brik

Dato : 25-08-06 10:52

Jesper Hansen skrev:

> Kender til presset, har selv en datter.

:)

> Prøv at starte forfra og gør det i den rigtige rækkefølge.

Er allerede afprøvet; afinstallerede alt, installerede Suite igen,
tilslutter kabel til PC og derefter kabel til telefon ... ingenting :(

Snakkede igår med Sony-Ericsson Call Center, som bekræftede at bare
telefonen blev tilsluttet PC'en ville den optræde som flash-drev. Så
telefonen er leveret tilbage til værksted d.d.