kontakter fra Nokia 6230I til Sony ericsso~
Fra : Brian K

Dato : 17-08-06 22:55

Hej

Hvordan får jeg nemmest omkring 250 kontakter ført fra den ene tlf til den
anden?

mvh
brian

Fra : Brian Schelde

Dato : 17-08-06 23:59

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg nemmest omkring 250 kontakter ført fra den ene tlf til den
> anden?
Du kan f.eks. bruge http://zyb.com/ hvor du så først synkroniserer med din
Nokia først og så med din SE bagefter. Kræver at du har en GPRS profil der
virker på begge telefoner.

En anden mulighed er at synkronisere den ene med Outlook på din computer,
men det kræver at du har det installeret. Det kræver også at du har de
rigtige kabler eller bluetooth til at snakke med telefonerne og software til
begge telefoner.

Du kan også kopiere alle kontakter til dit simkort, hvis det understøtter
250 kontakter.

Fra : Morten Vadskær

Dato : 18-08-06 09:00

> Hvordan får jeg nemmest omkring 250 kontakter ført fra den ene tlf til den
> anden?
>
> mvh
> brian

Jeg har lige synkroniseret min S/E W800i til Zyb og derefter med en
Nokia 6610i, og det fungerede perfekt. Så kan varmt anbefale Zyb, selvom
jeg har hørt om situationer, hvor det ikke virker.

Uanset hvad må man sige, at det er imponerende, at producenterne i 2006
endnu ikke har fundet en løsning på at overføre kontakter på en nem
måde, når nu folk skifter mobil næsten hvert år.

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler