6230i viser meget ofte lydstyrkegrafen
Fra : Dan Andersen

Dato : 14-08-06 21:30

Hvorfor 17 viser min 6230i lydstyrken i displayet hvergang jeg fx. ønsker at
finde kontakter eller skal til at skrive en SMS? Den vises i lige 1 sek. for
derefter at slukket, hvorefter jeg igen skal trykke på den kommando, jeg
ønsker. Sker også, når jeg vil slette sms´er..
Død irriterende.
Soft. ware vers. 03.70 fra den 9/1-06

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : KE Kofod

Dato : 14-08-06 22:17

Dan Andersen skrev:
> [...]
> derefter at slukket, hvorefter jeg igen skal trykke på den kommando, jeg
> ønsker. Sker også, når jeg vil slette sms´er..

Hej Dan.
Jeg har også en 6230i med samme firmware som din.
Jeg har bare ingen fejl der svarer til din beskrivelse.
Min 6230i kører faktisk fint.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Dan Andersen

Dato : 15-08-06 09:31

--

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Dan.
> Jeg har også en 6230i med samme firmware som din.
> Jeg har bare ingen fejl der svarer til din beskrivelse.
> Min 6230i kører faktisk fint.
> Mvh. KE Kofod.

Ok... så mangler jeg blot med samme fejl, så jeg kan græde ud ved
hans/hendes skuldre

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 15-08-06 10:08

Har også en 6230i m. samme sw vers. og den fungerer faktisk også OK.

Der er dog kommet en nyere sw vers. siden (3.81). Men ved ikke lige hvad der
evt. skulle være forskel til vers. 3.70.

- Din telefon er nok bare gået i selvsving. Prøv at slukke for den, og tænde
for den igen.

Fra : Dan Andersen

Dato : 15-08-06 10:19