Fiskeri i Århus Amt
Fra : jokum snusk

Dato : 22-06-01 17:19

Hej Gruppe

Jeg er forholdsvis grøn hvad angår fiskeri.

Derfor kunne jeg godt at vide hvad man skal fiske på den her tid
af året.
Jeg tænker primært på fiskeri med spinner.

På forhånd tak

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-06-01 17:43

jokum snusk wrote:

> [...]
>
> Derfor kunne jeg godt at vide hvad man skal fiske på den her tid
> af året.
> Jeg tænker primært på fiskeri med spinner.

Du kan jo tage et kik på http://www.angling-eastjutland.dk - den rummer
en masse oplysninger om netop dit lokalområde, der er info omkring
fiskegrej, fiskemetoder og gode fiskepladser.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen